Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan van Hummel verrassen ?

  • DeB

    Kan van Hummel verrassen in de tour met sprints ? Top 10 moet zeker lukken toch ?

  • Boris de Löwikfan

    Kwaliteiten van Hummel × het aantal sprints + het aantal goede sprinters = ja, top 10 zal er wel zeker wel 1 keer in zitten.

  • Oudesluis Dronken Thuis

    Kenny zou me pas verbazen als hij in foutloos Frans de weg vroeg. Naar bijv. het hotel de ville

    Zou Kenny mergelland uit kunnen rijden? Zou Kenny de nieuwe jaaaaan kirsipuu worden?

  • Met Woet

    Wat zouden de doelen van Kenny zijn voor de Tour? De methode Zeeman lijkt bij Kenny te werken. Toch een rendement van 1 op 10 (renners). (rendement: Hivert en Hummel) Hier zou menig beleggingsfonds zich gelukkig mee prijzen.

  • Rudy Tek

    Vooral zijn Frans bijspijkeren denk ik.

  • Oudesluis Dronken Thuis

    Elke overeenkomst tussen de methode Zeeman en succes berust op louter toeval.

  • BJ

    top 10 zal er vast wel een keer inzitten maar meer denk ook niet, al hoop ik natuurlijk van wel

  • JasperK

    Hoewel Van Hummel dit seizoen positief opvalt, denk ik niet dat hij veel klaar zal spelen in de Tour. Ik ben bang dat tegen de tijd dat ze massasprint begint Van Hummel al compleet gesloopt zal zijn. Zijn sprintsnelheid is wel voldoende, zijn inhoud denk ik niet.

  • Wouter

    Hunter deed ook mee om etappezeges en won zelfs een etappe in de Tour. dat hadden veel mensen ook nooit gedacht. Dus wie weet….

  • Ton DUK

    Ook Timmer rijdt dit seizoen beter dan zijn vorige 2 jaren…kan natuurlijk ook gewoon door het vorderen der jaren komen…

    gr Ton DUK