Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Column Thomas Dekker

  • Soigneur

    Niermann gaat met Gesink, Menchov en Freire op hoogtestage en lijkt me toch ook geen 100% zekerheid te hebben dat 'ie in de tourselectie zit!

    wat Thomas betreft: “Tussen Catalonië en Zwitserland ga ik op hoogtestage met Cadel Evans. Tijdens de Waalse Pijl heb ik met hem op de kamer gelegen. Toen heb ik hem al beter leren kennen. Het is een goeie kerel en ik zie het wel zitten om hem in de Tour bij te staan.”

    Ik kan me herinneren dat 'ie toch een hele ander mening was toegedaan en deze luid liet horen.

  • Lucas

    Het is volgens mij vooral menselijk dat je je - als je minder presteert dan je ooit gewend was - probeert op te trekken aan elk lichtpuntje dat je maar kan ontdekken. Niks triests aan..

  • Rick

    Klopt, maar dat was gebaseerd op één enkel incident. Was te begrijpen dat er in een dergelijk voorval emotioneel werd gereageerd, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de verhoudingen tussen betreffende renners in de loop der tijd niet zouden kunnen veranderen. Als men elkaar wat beter leert kennen doordat men in dezelfde ploeg terecht komt (en bij elkaar op de kamer komt te liggen), dan zal zo'n incident echt nog wel eens de revue passeren en is het best mogelijk in alle rust het nodige uit te praten en er een streep onder te zetten. Moet ook gebeuren om als ploegmaten de neuzen dezelfde kant op te krijgen (met het oog op de belangrijkste wedstrijd van het jaar). Kortom, gezonde ontwikkeling tussen twee sterke renners die de strijdbijl begraven hebben!

  • Andere Peter

    Ach, het zijn geen onverstandige teksten (meer) die we van Thomas Dekker lezen. Hand in eigen boezem, besef dat hij zelf de verantwoordelijke is. Geen gewijs meer naar andere schuldigen. Prima teken, ik hoop ook dat hij een supertour rijdt, al zal het voor 99% in-dienst-van zijn.

  • Rick

    Hoop ik ook van ganser harte. Maakt niets uit dat hij in dienst van een kopman zal moeten rijden, lijkt me logisch, dat was in de Rabo-tijd niet anders (misschien niet voor 99% maar zal niet veel minder zijn geweest). Hoe sterker hij de koers rijdt, hoe meer hij in verhouding voor zichzelf mag rijden in de toekomst (wat hij ook duidelijk nastreeft). Hij moet zich in die zin toch weer opnieuw zien te bewijzen in een grote ronde.

  • PietvZ

    Oh? En wat is er mis met Christian Knees? Zeer goed renner, volgens mij (met een sympathieke schoonpapa)…

  • diravi

    Alsof op Wikipedia enkel onzin staat.