Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong wil achtste Tourzege

  • Andere Peter

    'If you can't stand the heat, get out of the kitchen'.

    In de ogen van Armstrong is het zo, dat wanneer AC niet tegen dit beetje extra druk is opgewassen, hij sowieso geen ‘grote’ is. Een soort hardheidstest, net zoals een paar keer hard een berg op rijden met de ploeg en eens echt testen wie er het beste klimt. Zo ziet hij dat. Ik doe nadrukkelijk mijn best geen waardeoordeel te geven, maar wel die stijl te omschrijven, er begrip voor te kweken.

  • Andere Peter

    Voorop: ik respecteer jouw mening ook.

    Ik heb natuurlijk ook helemaal niets met die programma's. Ik haal ze aan als uiting van Amerikaanse cultuur. Over vooroordelen heb ik het niet gehad. Ik heb gezegd dat ik geen waardeoordelen aan de culturen geef, dat is een ander woord dan vooroordelen.

  • Erik

    Lance kan als geen ander pieken op het juiste moment dat heeft hij in het verleden als vaak genoeg bewezen

    Verder is hij mentaal ijzersterk en in de topsport wordt het beslist wie het sterkste is tussen de oren

    Lance is altijd zuinig geweest met het aantal koersen wat hij heeft gereden zodat hij op latere leeftijd nog altijd goed is en niet is opgebrand zoals vele die de 30 nog moeten passeren

    Ik denk dat Lance nog heel ver gaat komen in de Tour de France alleen is Contador een stuk sterker geworden en dat hij ook inderdaad de Tour gaat winnen

  • Marx

    Armstrong zou niet misstaan als Tovenaar.

    De Tovenaar van de Mont Ventoux ? Laat iedereen die niet in zijn Tourwinst kansen geloven zijn initialen eens vet afdrukken in dit forum. Dan kunnen we de niet kennners meteen herkenen straks.

    Eerst Italië, daar gaat hij dansen op de vulkaan.

  • Noot

    Ik zag Armstong bij presentatie van de Giro, en wat zag hij er strak uit met die ingevallen wangen.

    Ik hoop dat hij volop meedoet voor het podium in de TDF maar door een dramatische inzinking vierde wordt. Een beetje zoals Indurain. Dat zou fraaie sport zijn.

  • T-I

    Wil je dat hij ook een beeld krijgt op de Mont Ventoux?

    Mijn initialen mag je raden

    Niemand weet, niemand weet, dat ik …. heet

    Waarmee tovert ie nog meer, bloedwaardes?

    Armstrong krijg, volgens mij na zijn teelbalkanker, op doktersvoorschrift testosteron omdat hij anders geen testosteron produceert.

  • Lucas

    Armstrong heeft wel meer attesten voor producten die op de verboden lijst staan.

    So what..?

  • Mathijske

    Het probleem, DeRosa, is dat General Custer gewoonweg niets zegt, geen punt maakt. Terwijl er wel de storende ruis wordt opgekucht dat een ander beeld lijkt te willen schetsen, terwijl de ruis helemaal niets met het beeld te maken heeft.

    Het vaste stokpaardje komt weer naar voren: een discussie afzwakken door te wijzen op foutief uit de inhoud getrokken verbanden. Aan de discussie zelf, de grond onder onze voeten, weigert hij zijn kookstel te branden. Hij geeft slechts beschouwingen die licht tegen het overheersende deel ingaan en spreekt dan in generalisaties alsof hij de verlichting zelve is.

    Een liefdevol verzoek aan de legende zelf:

    Zeg General Custer, kan je de al lang aangebrande, overgekookte en daarbovenop bedorven (pro-Amerika) prietpraat een keertje met wat meer peper en zout opdienen. Het smaakt zo droog.

    Ze roepen daar wat eerder hun ambities uit omdat het een dweepzieke nepnatie is waarin Oprah the Hutt, miljoenen ziellozen als Princess Leia aan de ketting houdt terwijl Lance Solo niet ingevroren wordt. Daar klopt iets niet!

    Naschrift: Armstrong kan mijn ballen likken. Daar streef ik naar! Dat wil bereiken! Terwijl hij op mijn kozige webcam kweilend aan mijn scrotum hangt moet het Amerikaanse publiek inzien dat ik ernaar gestreefd heb vanaf mijn 14e en dus een ballerina met zakhaar ben.

  • Andere Custer

    Schitterend verwoorde flauwigheid, Mathijske. Over ruis gesproken, ik had wel een meer inhoudelijk constructieve bijdrage van je verwacht. En wat is dat met die aanhoudende testiculaire focus van je? Kan dat eens ietsje minder?

    'Pro-Amerika', pfff… lazer op zeg. Dat is met afstand de zwaarste belediging die je mij ooit voor de voeten wierp. De onbedoelde belediging komt altijd harder aan dan de opzettelijke provocatie.

  • Blueprint

    Landis zal zeker niet welkom zijn op het feestje van de ASO en Astana/Livestrong zal Contador nooit laten gaan. Liever laten ze hem thuis, want een sterke, getergde Contador wil je niet tegen je hebben.