Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

doping

  • roemeen

    Het is nu toch langzamerhand wel tot iedereen doorgedrongen dat als je prof wilt blijven, of een betere profkoers wilt winnen je flink aan de spuit moet. Diegenen

    die dit nog proberen te ontkennen zijn of dom, of zelf prof. ik snap niet dat de nos

    deze fietsende verslaafden nog enige zendtijd gunt. Ze kunnen er beter een kampioenschap voor “artsen” van maken, want dat is het natuurlijk. Bij elke wedstrijd die je ziet denk je steeds weer wat de winnaar geslikt moet hebben om te winnen, Erg jammer voor een wielrenner die gewonnen heeft zonder doping,hij is gelijk verdacht. Ik ben benieuwd wie het artsen-kampioenschap van Frankrijk dit jaar wint.

  • pechvogels

    fliken toch op ezel als je niks van wielrennen weet kan je beter

    met je pikkie spelen dan hier zoiets te schrijven

    >

    > Het is nu toch langzamerhand wel tot iedereen doorgedrongen

    > dat als je prof wilt blijven, of een betere profkoers wilt

    > winnen je flink aan de spuit moet. Diegenen

    > die dit nog proberen te ontkennen zijn of dom, of zelf prof.

    > ik snap niet dat de nos

    > deze fietsende verslaafden nog enige zendtijd gunt. Ze kunnen

    > er beter een kampioenschap voor “artsen” van maken, want dat

    > is het natuurlijk. Bij elke wedstrijd die je ziet denk je

    > steeds weer wat de winnaar geslikt moet hebben om te winnen,

    > Erg jammer voor een wielrenner die gewonnen heeft zonder

    > doping,hij is gelijk verdacht. Ik ben benieuwd wie het

    > artsen-kampioenschap van Frankrijk dit jaar wint.

  • roemeen

    meneer pechvogels,

    ik weet er meer van dan jij denkt.

  • Matthijs

    Ga ergens anders lopen klieren man, ouwehoer.

  • Rik

    Ik wens je veel plezier bij het kijken naar andere sporten en hoop dat je jezelf daarbij een ferm rad voor de ogen kunt draaien. Want doping komt voor bij elke sport.

  • roemeen

    jullie zijn niet meer reeel. waarom kun je niet met argumenten komen?

    waarschijnlijk zijn jullie nog jonge wielrennertjes die denken …ach laat maar.

    veel succes met jullie fietscarierre. vooral veel pindakaas eten dan win je later grote wedstrijden en wordt je heel beroemd.

  • roemeen

    beste rik,

    helemaal met je eens, maar het is jammer dat de profs van tegenwoordig nog steeds niet eerlijk kunnen toegeven dat ze een keer een spuit gezet hebben

    ivm.een zware etappe of zo. telkens weer een smoes van voor de tweede wereldoorlog of zo. (het zat in de koffie van mijn tante/bandje zat te strak om mijn arm) dit onproffesionele gedrag brengt men de wielersport alleen maar meer schade toeschade toe. Als ze gewoon open waren geweest na 1998 en betere richtlijnen hadden opgesteld was het gezeik misschien al afgelopen. of vindt je het normaal wat er nu weer in italie gebeurt? Verder heb ik er geen probleem mee dat stoffen die het herstel bevorderen van de lijst worden gehaald. Stoffen zoals anabolica en die ongeteste kankertroep van frigo vorig jaar moet 4 jaar schorsing op komen te staan. Verder kijk ik graag naar het wielrennen.

  • roemeen

    voel je je aangesproken of zo Matthijs?

  • MP

    je kijkt graag naar wielrennen: waarom zeg je dan zoiets. Je houd niet eens van de sport, anders zei je niet zo iets. Ik geloof trouwens zelf niet dat IEDEREEN doping gebruikt. Ze zouden dan toch ook al lang gesnapt zijn?? Of heb ik het dan mis. …………

  • Bou

    Het enige verschil tussen andere sporten en wielrennen (en dan vooral de Giro), is dat wielren-federaties en ronde-organisatoren niet bang zijn de publiekstrekkers te betrappen.

    roemeen schreef:

    >

    > beste rik,

    > helemaal met je eens, maar het is jammer dat de profs van

    > tegenwoordig nog steeds niet eerlijk kunnen toegeven dat ze

    > een keer een spuit gezet hebben

    > ivm.een zware etappe of zo. telkens weer een smoes van voor

    > de tweede wereldoorlog of zo. (het zat in de koffie van mijn

    > tante/bandje zat te strak om mijn arm) dit onproffesionele

    > gedrag brengt men de wielersport alleen maar meer schade

    > toeschade toe. Als ze gewoon open waren geweest na 1998 en

    > betere richtlijnen hadden opgesteld was het gezeik misschien

    > al afgelopen. of vindt je het normaal wat er nu weer in

    > italie gebeurt? Verder heb ik er geen probleem mee dat

    > stoffen die het herstel bevorderen van de lijst worden

    > gehaald. Stoffen zoals anabolica en die ongeteste kankertroep

    > van frigo vorig jaar moet 4 jaar schorsing op komen te staan.

    > Verder kijk ik graag naar het wielrennen.