Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

doping

  • roemeen

    Het is nu toch langzamerhand wel tot iedereen doorgedrongen dat als je prof wilt blijven, of een betere profkoers wilt winnen je flink aan de spuit moet. Diegenen

    die dit nog proberen te ontkennen zijn of dom, of zelf prof. ik snap niet dat de nos

    deze fietsende verslaafden nog enige zendtijd gunt. Ze kunnen er beter een kampioenschap voor “artsen” van maken, want dat is het natuurlijk. Bij elke wedstrijd die je ziet denk je steeds weer wat de winnaar geslikt moet hebben om te winnen, Erg jammer voor een wielrenner die gewonnen heeft zonder doping,hij is gelijk verdacht. Ik ben benieuwd wie het artsen-kampioenschap van Frankrijk dit jaar wint.

  • pechvogels

    fliken toch op ezel als je niks van wielrennen weet kan je beter

    met je pikkie spelen dan hier zoiets te schrijven

    >

    > Het is nu toch langzamerhand wel tot iedereen doorgedrongen

    > dat als je prof wilt blijven, of een betere profkoers wilt

    > winnen je flink aan de spuit moet. Diegenen

    > die dit nog proberen te ontkennen zijn of dom, of zelf prof.

    > ik snap niet dat de nos

    > deze fietsende verslaafden nog enige zendtijd gunt. Ze kunnen

    > er beter een kampioenschap voor “artsen” van maken, want dat

    > is het natuurlijk. Bij elke wedstrijd die je ziet denk je

    > steeds weer wat de winnaar geslikt moet hebben om te winnen,

    > Erg jammer voor een wielrenner die gewonnen heeft zonder

    > doping,hij is gelijk verdacht. Ik ben benieuwd wie het

    > artsen-kampioenschap van Frankrijk dit jaar wint.

  • roemeen

    meneer pechvogels,

    ik weet er meer van dan jij denkt.

  • Matthijs

    Ga ergens anders lopen klieren man, ouwehoer.

  • Rik