Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour-selectie Rabo

• rabosite

Tour de Suisse

18 - 27 juni

Selectie

Jan Boven

Marcel Duijn

Karsten Kroon

Thorwald Veneberg

Marc Wauters

Beat Zberg

Markus Zberg

+ nog een renner

• Piet

Ik vind dat Addy Engels ook geselecteerd moet worden. Hij reed zo goed deze Giro. Ongelofelijk als dit waar is….

Addy reed de Giro nog beter dan Boogerd! Ik denk dat Levi hem er graag bij zou willen hebben als superknecht.

• joop

als rabo wil meestrijden om de ereplaasten zal men Lotz, verheyen en nierman en de zbergjes , engels moeten selecteren voor het sleuren. Verheyem kan dat goed met name de eerste km's van een col.

Nierman, lotz en engels verdienen het op basis van de giro en de zbergjes weet als ze in de goede conditie zijn na de rvz van grote waarde zijn

voeg daarbij Boogerd, Leipheimer

en de mensen in de vrije rol dekker en Wauters

is het voor mij vrij duidelijk eventueel als reserve, Kroon en De Groot

• joop

als rabo wil meestrijden om de ereplaasten zal men Lotz, verheyen en nierman en de zbergjes , engels moeten selecteren voor het sleuren. Verheyem kan dat goed met name de eerste km's van een col.

Nierman, lotz en engels verdienen het op basis van de giro en de zbergjes weet als ze in de goede conditie zijn na de rvz van grote waarde zijn

voeg daarbij Boogerd, Leipheimer

en de mensen in de vrije rol dekker en Wauters

is het voor mij vrij duidelijk eventueel als reserve, Kroon en De Groot

• max

de Groot reserve? lijkt me niet. Kijk hoe hij vorig jaar voor Boogerd heeft gewerkt. Want wat als hij niet op z'n bek was gegaan? Okay dit is speculeren over iets dat er niet is geweest. Maar het lijkt me zeker geen overbodige luxe om de Groot mee te nemen…

• Bou

Piet schreef:

>

> Ik vind dat Addy Engels ook geselecteerd moet worden. Hij

> reed zo goed deze Giro. Ongelofelijk als dit waar is….

> Addy reed de Giro nog beter dan Boogerd! Ik denk dat Levi hem

> er graag bij zou willen hebben als superknecht.

Ik vind ook dat Engels goed reed. Ik weet alleen niet zeker of het goed is voor zo'n jonge renner om de giro en de tour te rijden in 1 seizoen.