Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opnieuw tijdritnederlaag Yank

• Kobe

De 2 tijdrit nederlaag voor Armstrong in korte tijd. Eerst was het Igor in de Midi Libre, nu was de kleine Colombiaanse spierbundel Botero maar liefst 42 seconden rapper. Daar zal meneer Lance niet blij mee zijn, ondanks de nederlaag pakt ie wel de leiderstrui.

Speciaal voor Gerd: van Goolen werd knap 19e.

• Matthijs Thielemans

Misschien wordt de Tour toch nog spannend voor het klassement.

• Jan

Igor Gonzalez de Galdeano zou wel es als kopman van de once ploeg kunnen worden aangewezen voor de tour….

Hij is zo goed in vorm de laatste tijd.

Ik hoop het iig.

Beloki wordt dan de kopman voor de Vuelta.

• siegfried

Ze worden alle 2 kopman en zien dan waar ze komen. Beloki reed ook geen slechte Bicicletta hoor. Hi jrijd alleen minder in de picture maar reken maar dat hij een 2de plaats wil. Zou wel eens zijn enige kans kunnen zijn. Ik geef Igor ook een streepje voor maar Beloki toch niet afschrijven hoor.

• Leon

Helaas is Botero niet zo'n geweldige klimmer.

• Matthijs Thielemans

Hij won in 2000 wel de rit naar Briancon.

• Kobe

Maar hij is een paar kilo kwijt vergeleken vorig jaar en heeft 18.000 km getraind in de cols en geleefd op de hoogvlakktes in Colombia als voorbereiding op de Tour.

Stel je voor als hij z'n tijdritbaard ook nog eens laat groeien.

Maar hij heeft gister natuurlijk wel een rustdag genomen voor dit kunststukje.

• Leon

Inderdaad, als ie nou een week lang èn als tijdrijder èn in de cols voorin zou eindigen, dan zou Botero een serieuze bedreiging voor Beloki, IGG en Moreau kunnen zijn. En heel, heel misschien dan ook nog wel voor ridder Lancelot.

• Merijn

Als Lance nu al super zou zijn gaat ie tekort komen in de Tour. Ik vond dat je dat op de Ventoux heel mooi kon zien; wel al heel goed, maar niet super.

Ik vind het sowieso prachtig om te zien hoe minitieus hij toeleeft naar de Tour, hij is het voorbeeld van een schitterend sportman! Daar kan die rooie uit Duitsland nog wat van leren……..maar dat wisten we al!

• Heraclitus VII

Leuk… maar wie wint op 15 en 27 juli ? Het zou trouwens mooi zijn wanneer de Tour pas bij die tweede tijdrit VERRASSEND beslist zou worden… :-)