Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opnieuw tijdritnederlaag Yank

• Gerd

Bedankt voor de attentie Kobe… de eerste mooie prestatie van Van Goolen als prof. Dit is veelbelovend en nu maar weer geduld oefenen.

Wat Lance betreft, tja tweemaal geklopt in een tijdrit…Zou hij zand in de ogen strooien. In een interview met Bruyneel las ik dat hij de tijdritnederlaag in de Midi Libre toch niet goed verteerd had…

Ik ga eens aan wishfull thinking doen en een onnozele parallel trekken: Indurain won de Dauphiné in 1996, het jaar dat hij in de TdF geklopt werd…Eens zien wat Lance doet…

• Marco

Ja, die baard …

Best nog een redelijk verschil met Lance, en het verschil tussen die 2 en de rest is helemaal aanzienlijk.

Ik lees trouwens net op cyclingnews.com dat Botero voor het klassement op de Vuelta mikt, en niet op de Tour. (Al rijdt hij wel de Tour en zal hij dat ook niet onzichtbaar doen)

• Christian

ze verliezen toch allebei van Casero!!!!

• Emmo

voor de YANK zijn alle wedstrijden en ritten voor de tdf training. hij heeft maar een wedstrijd per seizoen de TdF.

• FlattestErik

waar op cyclingnews.com lees je dat dan ??

• Leon

1 belangrijke wedstrijd per seizoen… en dan toch de Dauphine en de Midi Libre winnen, 4e worden in de Gold Race, 2e in het Criterium International. Je kunt van Lance zeggen wat je wilt, maar toch niet dat ie dit jaar alleen in de Tour presteert. Als je in de 4 maanden voor de Tour deze prestaties levert ben je goed bezig. Als ie de Tour ook nog wint mag niemand zeuren als ie het WK niet meer zou rijden.