Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van Heeswijk rond met van Vliet???

• age tee

beste mensen ik heb gehoord dat Jasper van Heeswijk de 1e junior is die rond is met een amateurploeg namelijk Van Vliet gefeliciteerd Jasper , je klasse is beloond met een plaats in deze zeer succesvolle amateurformatie.

Groetjes age tee

• Paulo

Klasse? Vreemd, afgelopen zaterdag liep het bij meneer niet lekker en wat doet hij dan, hij stapt af na 7 rondjes. Ook had ie geluk want net voor de start had van Heeswijk een lekke voorband en meneer had geen reserve wielen bij nou van mij kreeg hij geen wiel want ik vind dat je zelf voor reserve materiaal moet zorgen. Gelukkig voor hem kreeg hij van vader Alloo een reserve wiel anders had hij helemaal niet kunnen fietsen. Nee, van Heeswijk kan best fietsen maar zijn instelling is veel en veel te slap en dat is jammer.

• age tee

ome van Mike beste man\

Ons ome kees

• Richard

RvH, klopt het is Jasper rond met van Vliet? Verklaar u nader van de hoed tot de rand.

• pieter

Hans Timermans je weet ook altijd alles.

• hendrik

En van Lijen is rond met tegeltoko.

heb ik gehoord.

• RvH

Paulo,

Uit jouw posting blijkt dat je een van die ‘helden’ bent die dit forum steeds vervuilen, zonder ook maar iets van de situatie af te weten. Je naam mag ik zeker ook niet weten. Over slap gesproken.

Sinds Polen is Jasper verre van 100% in orde. Heeft desondanks zware koersen gereden en is daarin ook nog eens veelvuldig geplaagd door lekke banden en valpartijen. (Pech en ‘slecht’ zijn blijkt zich in het wielrennen steeds als een ondeelbare eeneiige tweeling te manifesteren.) Daar is hij niet bepaald beter van geworden. Vat dit niet op als een excuus. Dit hoort bij het wielrennen en hij hoopt op betere tijden die er, gezien zijn instelling(!), ongetwijfeld zullen komen. Is het niet dit jaar, dan is het wel volgend jaar. Op dit moment is hij behoorlijk van slag en kan nauwelijks een uurtje rustig trainen, laat staan een wedstrijd rijden. Het ziet er voor de directe toekomst niet goed uit, maar misschien valt het mee en knapt hij met de nodige rust weer snel op.

Gr….,

RvH

• Paulo

Nou ik vind het jammer dat Jasper op dit moment niet lekker fietst maar ik vind dat dit voor een groot gedeelte aan hem zelf ligt. Het tempo van het peloton in Sprang-Capelle was zo laag dat hij daar makkelijk mee had kunnen fietsen, om dan na 7 rondjes op te geven vind ik slecht een wielrenner oneigenlijk. Want als je iedere keer moet afstappen als het niet lekker gaat dan fietst ook Eric Dekker meer dan de helft van zijn wedstrijden niet uit. Ik vind dat je daar door heen moet bijten en juist door dat te doen kom je er weer boven op ik hoop dat Jasper dat doet! En van dat reservewiel is toch waar, je moet toch zelf voor je reserve materiaal zorgen.

Succes Jasper, en zie dit niet als een aanval.

• RvH

Beste Paulo,

Wat ben jij hardleers, zeg. Ik zal even wat duidelijker proberen te zijn.

Jasper is ziek. Hij kan op dit moment eenvoudigweg niet wielrennen. Vanmiddag heeft hij weer een half uurtje licht gefietst. Hij komt dan doodmoe thuis en is de eerste uren gewoonweg ziek. Hij kan op dit moment niet trainen, laat staan koersen.

Afgelopen zaterdag zat hij achter in het peloton af te zien als een beer. Een peloton dat inderdaad niet erg hard ging. Hij was ziek. Dat is heel wat anders dan dat het een dagje wat minder gaat. Hij wilde zelf eigenlijk niet afstappen. Ik heb hem gevraagd om er mee te stoppen. Het is levensgevaarlijk om in zo'n toestand door te fietsen. Jasper is sinds Polen al niet in orde en dat blijkt steeds erger te worden. Mensen zijn nu eenmaal wel eens ziek. Zeker met griep-achtige verschijnselen, zoals bij Jasper het geval is, is het zeer onverstandig om door te sporten. We weten niet wat er aan de hand is, misschien valt het allemaal wel mee. Op dit moment wordt zijn bloed onderzocht. Hij zal de komende tijd in ieder geval niet kunnen koersen.

Maar van jou moet ie eigenlijk maar doorgaan, want anders ben geen bikkel. Het ware misschien verstandig om je van de situatie op de hoogte te stellen, voordat je met zulke idiote postings op de proppen komt. Ga eens even bij je huisarts vragen wat de gevolgen kunnen zijn als je doorgaat met een sport als wielrennen als je ziek bent. Je zult er nog van schrikken. Dat is het uitrijden van wat voor wedstrijd niet waard.

En wat dat wiel betreft: ook daarmee zit je er naast maar dat vind ik verder niet zo belangrijk.

Groeten.

• Richard

Nou vader van Heeswijk dan vind ik het zeer onverantwoord om u zoon te laten starten in Sprang-Capelle, want als ik het goed begrijp speelt dat slechte gevoel al sinds Polen? Dan kun je hem beter niet laten starten maar hem in bescherming nemen en wat dat wiel betreft we vergeten allemaal wel eens iets. Soms is het verstandig om je er doorheen te bijten en soms is het verstandiger om niet te starten. Ik weet niet wat er precies aan de hand is met Jasper maar laat hem maar eens goed onderzoeken en een paar weken rusten. En in de posting van Paulo merk ik dat hij het wel goed voor heeft met Jasper en ik vind het daarom ook jammer dat u zo grimmig reageert op Paulo.