Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van Heeswijk rond met van Vliet???

• Richard

Maar pa gaat Jasper nou naar van Vliet of niet?

• Fast and the Furious

Ik geloof dat dat ook de stelling was ja!!

• RvH

Over het algemeen maakt Jasper zelf uit of hij koerst. Hij weet het beste hoe hij zich voelt. In Heuvelland ging het slecht. In Axel ging het iets beter, maar niet bepaald goed. Het regiokampioenschap ging redelijk. Het beeld is dus wisselend geweest. Volgens mij komt dat vaker voor. Over het algemeen komt dat wel weer goed. Het gekke is dat het in de Maasvallei eindelijk weer als vanouds ging. Toen hij met materiaalpech uitviel, zat hij in de kopgroep (die later weer teruggepakt is) en reed volgens eigen zeggen, voor zijn doen in dit heuvelachtige terrein redelijk makkelijk mee. Het is natuurlijk niet te zeggen of hij dat tot het einde toe vol had gehouden. Voor het criterium van zaterdag was er niets aan de hand. Pas in de koers ging het na een paar rondjes al erg slecht. En als het zo vroeg in de koers al zo slecht gaat in zo\'n gezelschap, dan is er iets aan de hand. Hij is dus gestopt. En als zo\'n dombo als ene Paulo daar zo belachelijk op reageert, kan ik het niet nalaten daar inderdaad grimmig op te reageren. Want net als U, Lord Richard van de Hoedt tot de Randt, weet hij domweg niet wat er op dat moment aan de hand is. En daar gaat het mij om. Met Jasper zal het best wel weer goed komen. Een slechte periode maakt iedere renner wel mee. Maar die stompzinnige reacties, daar baal ik wel eens van. Soms kan ik me dan niet meer bedwingen en reageer ik, hoewel ik daar achteraf wel eens spijt van heb. Het haalt toch allemaal niets uit.

De groeten

ps: Jasper had wel degelijk reservewielen bij zich.

• RvH

En U Heer Richard, wat gaat U volgend jaar zoal doen? Verklaar u nader van het Naadje tot de Kous.

• Kenner

Pappa,

Maak toch van een vlieg geen olifant!!

Laat die Paulo nou gewoon “penissen”.

Geniet nou maar van het tijdelijke slechte rijden van uw zoon, want daar komt hij, als het tenminste goed is, weer sterker uit.

Lekker rustig trainen, vooral zonder hartslagmeters, doet soms wonderen.

Vooral in deze tijd van het jaar kunnen renners zich wat “zatterig” voelen.

Trek gewoon twee weken de stekker eruit en begin dat gewoon weer met frisse moed aan de opbouw naar het NK in Heerlen.

Aan de door u gemelde bloedtesten hecht ik niet zoveel waarde, vergeet vooral het gevoel niet, want ik voorspel dat het bloed van Jasper echt wel rood zal zijn, ook al is het voor zijn gevoel soms groen…

Mvrgr,

Kenner (ook van heel slecht rijden…)