Gaat de Rabo Ardennen Proef voor nieuwelingen door?
zoja waar en wanneer, waar nadere informatie?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsPrecies dat dacht ik ook al. maar geldt die “proef”dan als zwaarwegend selectie criterium om in de KNWU junioren selectie te komen? Volgens mij kunnen ze dan beter de prestaties over een heel seizoen nemen als criterium. En daarbij die Ardennenproef, zo weet je een beetje wat je aan die potentiele KNWU junioren hebt.
Iedereen staart zich maar blindt op die rabobank ardennen proef en geilt op de rabobank, nou ik heb ook twee x daar aan meegedaan en geloof mij maar ook zonder rabobank kom je er wel.
Kijk maar naar recente voorbeelden van renners die bij rabo reden en er alles voor op zij zetten (stijn westerik, coen loos, jelle van groezen) nou die mannen hebben het wel ff gehad met rabo en rijden of reden geen deuk in pakje boter bij de amateurs
We hebben het hier ook niet meer over Rabobank, maar over één weekend per jaar waar het talent van Nederland kan laten zien hoever ze in hun ontwikkeling staan. Of dit nu RAP heet of nationaal weekend of weet ik veel, doet er niet toe.
Inderdaad is het Rabo juniorengebeuren niet zaligmakend gebleken. Er wordt niet voor niets terug gegaan naar de oude opzet. Een hele goede zaak als je het mij vraagt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?