De weert s een renner die in elke koers favoriet is en altijd de koers maakt maar nooit kan winnen. Vergelijk hem een beetje met Ludo. ooit zal er wel eens iets moois inzitten maar dan moet hij wel zijn koersstijl veranderen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDat de Weert prof zou worden was mij vorig jaar al bekend. Het heeft Rabo aardig wat werk en geld gekost deze knaap te behouden. Hij had al aanbiedingen voor behoorlijk wat geld bij andere profploegen, Mapei, Cofidis. Verder vergelijken de Belgen hem met VDB. En qua eigenwijsheid klopt dat ook behoorlijk.
Volgend jaar gaat RABO tt3 richting dat van Mapei en kunnen daarom minder renners naar het A team over laten gaan. Dekkers zal zeker volgen en wellicht ook Weening. Louwers draait nog slecht en had in OT de mazzel niet te zijn gevallen.
Duijn blijft op zeker niet bij Rabo en hopelijk kan hij zijn profcarriere nog vervolgen anders is het voorbij
Momenteel krijgen de renners van Rabo TT3 niet betaald, volgend jaar gaan ze echter met oudere renners werken en met een vergoeding waardoor de renners zich meer op de sport kunnen richten. Vandaar dat er niet perse 4 renners bijv doormoeten stromen maar dat ze bij het tt3 toch ook een zwaarder programma gaan rijden. Zie het een beetje als AXA maar dan met een veel groter budget en dus veel meer moegelijkheden.
En over heb ik geen bron waar het zwart op wit staat. Die jongen zit daar niet op zijn gemak. Heel veel knechten en toch af gerekend worden op zijn prestatie is geen goede motivatie. Geloof mij er gaat veel veranderen
Ben benieuwd wie bij Rabo geen contract meer krijgen, in het voorjaar was al sprake van ‘ca 5 man die weg moeten’
Toch weer een beetje vreemd dat iedereen weer vergeten is dat Beat Zberg bijvoorbeeld nog een rit won in de zware Ronde van het Baskenland, en nu terugkomt van een sleutelbeenbreuk. Al zou het me niets verbazen dat de broers geen contract meer krijgen …
Het vreemdst is toch de tijdritzege van Boerman, hij klopte daar toch grote namen in dit metier. Waarschijnlijk toch voordeel gehad met het weer ofzo, want daarna heeft ie nergens meer een ereplaats gereden, dus ook niet in de tijdritten.
We zullen zien wie er verdwijnen bij Rabo, misschien dat ze een keer renners halen die me wel aanspreken.
Ik vind het echt een domme opmerking van je dat die zwitsers weg mogen!
Als ze Beat nou eens voor de Tour selecteren naast Boogerd en Leipheimer dan kan de ploeg hele mooie dingen laten zien.Want ze laten Markus veel te veel rondreiden met jongens als Boerman en Duijn alle druk staat op hem.
En dan is de druk te groot,het zou inderdaad goed zijn als men iemand aan trekt die naast Dekker in de klassiekers kan meespelen, zoals een Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix dan zou het team op alle fronten meespelen.En haal nu eindelijk is een goede sprinter erbij.Het is doodzonde dat ze Mc Ewen hebben laten gaan.Haal bijvoorbeeld eens een jonge als inderdaad Baden Cooke en geef hem wel het vertrouwen.Geef jongens Als Duijn,Boerman en Hayman het vertrouwen en je zult zien dat ze goed gaan presteren,kijk maar naar Boerman In de Guldensporentweedaagse.
Veder verwacht ik heel wat van Lotz,Engels,Veneberg en zoals ik al zei Niermann.
Ik vind persoonlijk dat Grischa Niermann veel te veel wordt onderschat.Hij kan een hele grote worden ,maar hij rijd meer in dienst van dan dat hij zelf de kans krijgt.Als hij de kans krijgt in, bv een Ronde Van Zwitserland om kpman te zijn kan zich ontplooien om daarna in een van de 3 grote rondes voor eigen succes te gaan
Kevin De Weert is een dorpsgenoot van mij en ik denk dat hij een heel goeie profrenner kan worden. Vorig jaar red hij een zeer sterke Willem Tell, hij kan dus ook wat in de bergen….
Ik denk dat hij beter wordt dan Ludo, maar een talent als VDB is hij mijns inziens niet (wat niks wil zeggen natuurlijk)
Let wel: hij is nog maar 20 jaar oud, laat hem rustig groeien.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?