Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie te kiezen voor tour-toto

• J.

Heb mijn team bijna helemaal compleet, moet nog 1 plaats invullen. Het moet een van de volgende klimmers zijn:

Mayo, Zubeldia, Menchov of Botero.

• Jo (the Only Jo..)

Botero,

1. Valt aan

2. Kan Klimmen

3. Kan Tijdrijden

• EZO

Escartin

• h

Escartin doet niet mee EZO

• Martijn

addy engels

• EZO

Oh !

• J.

Ik vraag 1 naam van de 4!! Escartin die bij een ploeg rijdt die niet mee mag doen aan de tour staat er niet bij, Addy Engels die moet knechten voor Leipheimer/Boogerd staat er ook niet bij. Is dit nu teveel gevraagd?

• Marco

Ja, dat is teveel gevraagd.

Er heerst hier een tourtoto allergie. Niet alleen jouw schuld, maar een ingewikkeld fenomeen dat hier eind juni/ begin juli heerst.

Toto's zijn best leuk, als je ze zelf invult.

Wees blij dat nog iemand (Jo) je helpt…

• J.

Ik dacht dat men hier wel behulpzaam was, valt dus tegen…… Jo iig bedankt!!

• Simon

Niemand is toch verplicht om te reageren als er iemand normaal een verzoekje doet. Als je een \“allergie\” hebt voor Tourtoto\'s, sla je dat onderwerp gewoon over.

Alles beter dan met oh of duh reageren. Die tourtoto zijn toch bijna niet te verspellen op misschien de eerste 5 na en het is daarom wel leuk om de verschillende \“voorspellingen\” van andere te zien/lezen.

Mijn advies, ga voor de jongere renners….deze hebben nog wat te laten zien.

Kijk maar naar de resultaten van Mancebo, Sevilla….die lieten zich ook opeens zien in de Tour.

Tip : Mayo