Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie te kiezen voor tour-toto

• J.

Bedankt Simon, eindelijk eens een normale reactie. Mijn dilemma is nl. wel kunnen rijden maar ook mogen rijden als je begrijpt wat ik bedoel.

• Marco

Ok, mijn reactie is misschien een beetje overdreven, maar oorzaak is dat er hier dagelijks mensen komen om alleen even snel namen te krijgen voor een pooltje. Dat heeft vaak nauwelijks meer met discussieren of vragen stellen te maken …

Als je (= J) dan nog zegt: “Is dit nu teveel gevraagd”, tja, dan vraag je volgens mij om een felle reactie …

Maar ik zal de komende paar dagen m'n mond weer houden over toto's …

• J.

Dat je niet reageert maakt niks uit, maar als ik vraag kies 1 van de 4 en mensen roepen dan Escartin of Engels, tsja reageer dan niet. Ben er iig uit, heb besloten om Mayo te kiezen.

• Douminho

Zou toch maar een keuze maken uit Zubeldia of Botero als je een beetje hoog wilt eindigen in die tour-toto.

• EZO

Ik kan hiermee ook impliceren dat men zelf eens na gaat denken of dat men zelf aktief bezig gaat en niet altijd alles van een ander af laat hangen.

Gebruik de zoek optie van deze discussie groep eens en zoek op “Tour en/of Toto” je wordt bedolven over deze “vragen/antwoorden”

Alles beter dan te vragen wie moet ik invullen, als er nu een vraag werd gesteld wat het verschil is tussen renners / kwaliteiten o.d. zal er eerder een reactie komen dan de vraag “ik moet nog 1 renner hebben, wie moet ik invullen” !!

Mzzl!

• MC

Mee eens !!! Ezo, hier komt tie dan : wat denk je van de sprint kwaliteiten van Hauptmann. Genoeg om mee te doen bij de eerste 10 van een massasprint ??

• EZO

Bij Hauptman is het net hoe de wind waait, maar kan zich zeker met gemak bij de eerste 10 plaatsen, vaak is het bij hem niet genoeg voor een overwinning.

Heeft dit jaar al vainsteins, svorada en nazon in de spurts geklopt…bv Ronde van België….en was vorig seizoen bij het WK op de weg zelfs 3°, voor Zabel.

Spurt in ieder geval beter dan Sebastien Hinault !!! ;)

• Siegfried

Neem Botero. die haalt in de 2 tijdritten tesamen meer punten dan Mayo in alle bergritten.

• Marijke

Ben ik ook mee eens, je krijgt ook nog eens extra punten, omdat Botero in het algemeen klassement in de top 10 rijdt.