Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voor de Smeets fans, vooral de belgische

• Kobe

Kijk, daar ging het mij nou om. Dit bericht had niks met Wuyts te maken, dus dat geschreeuw van de Wuyts fans.

Maar ik ben te jong om “de Pels” te kennen, dus was eigenlijk wel benieuwd hoe Gerd er over dacht. Maar Smeets maakt hem uit (in z'n zakkenvullertje voor de Tour) voor dingen waar je hem ook op kunt aanspreken (alsof Smeets geen aangeleerde “kijk” op het wielrennen heeft).

• Leon

Nu het toch over Smeets gaat: we kunnen hier nu wel blij zitten zijn dat hij volgend jaar de Tour niet meer doet, en een paar jaar later helemaal de Studio Sport-deur achter zich dicht zal doen, maar wat zal dit betekenen voor het wielrennen op de Nederlandse TV. Want al is Smeets geen echte “insider” (meer), 't is wel een autoriteit binnen de NOS, die een belangrijke stem heeft in wat er bij StSp te zien is. Als die stem wegvalt zou het best eens zo kunnen zijn dat we straks alleen nog de Tour en de WB-koersen te zien krijgen, en al helemaal geen achtergrondreportages en interviews meer. En ik heb er geen enkel probleem mee om naar de VRT of Eurosport te moeten kijken, als ik maar terug naar Ned2 kan zappen als Wuyts weer over de Italiaanse wijnboeren begint, of neefje Neel een 8 man sterke kopgroep van verkeerde of totaal fout uitgesproken namen voorziet.

• Hans

Franck heeft helemaal gelijk en ook Leon heeft helemaal gelijk, alleen moet ik erbij zeggen dat Jean Nelissen het mooiste stemgeluid heeft.

• de Ontkenner

na wuyts heeft jean het mooiste stemgeluid ja

• Siegfried

en Karl is de beste op de moto :-)