Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom Rodriquez??

• h

Waarom nemen ze BIJ domo Fred mee naar de Tour??

De bloedvorm is er bij hem niet( die had hij in de klassiekers) ook is hij niet de man die Zabel/McEwen het vuur aan de schenen kan leggen!!!!!!!!

Begrijp me niet verkeerd ik ben juist een fan van deze FastFred alleen ze hadden beter Van Heeswijk(die de juiste vorm wel te pakken heeft) mee kunnen nemen!!!!!!!!!!!

• Douminho

Van Heeswijk klopt Zabel en McEwen ook niet en heeft alleen in de RDS goed gepresteerd en Rodriguez rijdt het hele seizoen al goed, lijk me geen discussie mogelijk!

• h

Ja maar bij Rodriquez is het beste eraf

(logisch na zo een voorseizoen)

• Ad

Als bij Rodriguez het beste er af zou zijn had Lefevere hem niet opgesteld.

Ben het met Douminho eens.

Max was vorig jaar ook rond deze tijd in “bloedvorm” (remember z'n winst in de Ronde van Catalonië), maar kon in de Tour geen potten breken.

De keuze voor Fredje is absoluut te billijken.

• anky

Ze hopen met wondermerry Fred buiten gewoon goeie uitslagen te halen in de sprint maar ook voor ontsnappingen is dit raspaardje meegenomen.

• VDB

misschien wil hij wel aardig presteren in de wereldbeker en stellen ze hem in de tour op om weer in topvorm te komen

• h

Waarom stellen ze jouw dan niet op VDB????

onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

in vorm komen voor de najaarsklassiekers in de tour!!!!!!!!!

Droom maar verder over VDB

• Leon

Dekker rijdt ook de Tour in voorbereiding op de najaarskoersen.

• challenger

De vraag is: Waarom niet Koerts?

In de tour 2000 4 goede klasseringen. De afgelopen tijd 4 goede klasseringen.

Het verhaal 2001 is bekend.

• HansH

Neeh Dekker niet, die gaat weer drie etappes winnen ;-)