Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom Rodriquez??

• tijgerkeutel

tijgerkeutel(tje),

“Van Heeswijk klopt Zabel en McEwen ook niet en heeft alleen in de RDS goed gepresteerd”?????

Parijs - Roubaix vergeten zeker??

Als ik me niet vergis, dan was Max van H. daar “niet slecht”…

Mvrgr,

Kenner (vooral van onthouden…)

• Kobe

Volgens mij zijn er hier ook maar weinig mensen die weten waar een Max in vorm toe in staat is, het probleem blijft dat hij zelf ook tot die groep behoort.

Maar wie herrrinnert zich nog hoe Max in ‘97 in Madrid op kop kwam onder de boog van de laatste kilometer en daarna heel het peloton uit z’n wiel reed, met topspurters als Wüst en Svorada?

Vorig jaar in de slotweek was Max duidelijk een van de rapste mannen, maar zijn probleem is dat hij zich niet goed kan plaatsen in een massaspurt.

Ik vond de Olympische titel van Ullrich geweldig, maar het blijft nog steeds zonde dat Max z'n superbenen daar niet in bedwang kon houden. Anders was hij nu net als Knaven ook een zekerheid geweest.

• Sven

Kennelijk weet z'n eigen ploegleider het dan ook niet…

• Siegfried

Het is altijd het spelletje van wie uit de boot valt. Je hebt altijd mensen die ontevreden zijn daarvoor. Koerts - Rodriguez - Van Heeswijk zijn evenwaardig dus hij moest wel iemand teleurstellen. Op basis van dit seizoen heeft hi jtoch de juiste keuze genomen denk ik.