Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MARTIN VAN STEEN OOK KAMPIOEN!!!!

• Cousin

Er word hier een beetje vergeten dat Martin van Steen kampioen is geworden bij de elite-zonder-contract , ik wil toch maar even zeggen dat dat wel een verdiende winnaar is en ook dat dit een veel beter winnaar is dan Louis de Koning vorig jaar maar het was wel aan het koersverloop te zien dat het bij de Amateurs een mooie winnaar ging worden als je ziet wat er de laatste ronde nog in de groep zit aan elite z-c. dan kun je wel stellen dat het een mooi nk was voor die categorie.

Martin van Harte gefeliciteerd

groetjes cousin

• michel

Er zaten slechtere kandidaten in die kopgroep.

• Wouter

Nog maar eens het bewijs dat Bankgiro deze renner nooit weg had moeten doen! Heeft in het voorjaar al vaak bewezen nog altijd een goede renner te zijn.

• jr

Is het wel een amateur die gewoon 40-uur werkt naast het fietsen of

is het een semi-prof ??

• Harrie

Eerder mocht een ex-prof niet meedoen op het NK voor amateurs. Deze regel mag van mij opnieuw worden ingevoerd wat betreft het NK Elite z. contract. Zal zo'n Van Steen er nou echt blij mee / trots op zijn? Bijna net zo bedenkelijk als Danny Nelissen, die amateur wereldkampioen werd na prof te zijn geweest.

• Pistier

Wat een belachelijke opmerking. Dat Nelissen na zijn tegenslagen wereldkampioen werd was een topprestatie. Daar kunnen veel mensen moed uit putten. Weet je wel wat je daarvoor moet doen om wereldkampioen te worden of überhaupt aan mee te doen? Bovendien is het een idee-fixe dat echte amateurs 40 uur werken. Die rijden sportklasse of lager. Sommige goedwillende bungelen wekelijks achter in het elite peloton. De categorie Amateurs is ook al topsport en dat is altijd zo geweest. Bovendien is Van Steen een prima renner die het recht heeft om zijn ‘verloren’ baan weer terug te winnen, dus gefeliciteerd en een titel om trots om te zijn, mede omdat hij gewoon de nummer 5 uit de uitslag was.

Pistier

• Wouter

Had je nu wel of niet meegereden? Smeets zei dat je je afgemeld had….

• kijker

ik vraag me ook af hoeveel uur in de week raymond meijs werkt. volgens mij is farenhout de eerste echte elite zonder contract!

• BdeVries

Ik heb je posting twee keer nagelezen Harrie.

Hoe kom je daar nou bij.?

Leg eens uit aub.

PS

Met Pistier ben ik het eens dat dit een prima prestatie van Martin was (om trots op te zijn)

Meijsje is er altijd op een NK , en aan Arthur F, wil ik helemaal niet vragen hoeveel uur ie wel of niet werkt.

Arthur reed weer als vanouds : gaskraan open .

Klasse !

• Rinus

Martin v Steen heeft het zo druk met koersen dat hij nog geen tijd heeft gehad om te soliciteren, laat staan werken.

Overigens staan de heren Wilant van Gils en Maarten Nijland doodleuk onder de categorie Elite met contract.

Wedden dat ze a.s. zondag starten in de laatste clubcompetitie wedstrijd omloop van Margraten.

Foei KNWU