Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MARTIN VAN STEEN OOK KAMPIOEN!!!!

• Harrie

Gewoon, een eigen mening. Mag iedereen kritiek op hebben. Zullen echter ook wel een paar mee eens zijn.

• Pistier

Ik ben een maand geleden ernstig geblesseerd geraakt aan mijn bovenbeen in een criterium en heb nog te weinig kunnen fietsen om daar iets te kunnen betekenen. Vandaar dat ik me had afgemeld.

Pistier

• Jopie

Harrie helemaal mee eens!

gewoon een NK voor Elite zonder en er eentje voor Elite met contract wel apart en de ex-en niet meer laten starten.

en renners die prof-ambitie's hebben moeten zich schamen om te starten in de club-competitie of in criteria(samen met Sportklasse A)

Jopie

• BdeVries

Harrie schreef: “ Gewoon, een eigen mening. Mag iedereen kritiek op hebben.”

Ik was nog helemaal niet aan kritiek toe.

Dat komt omdat ik nieuwsgierig was /ben hoe je tot die gedachtengang gekomen bent.

• Leon

>>gewoon een NK voor Elite zonder en er eentje voor Elite met contract wel apart en de ex-en niet meer laten starten.>>

Dus een ex-prof kan dan beter helemaal stoppen met fietsen? Geen Olympia's Ronde meer, geen NK, geen topcompetitie-nieuwe-stijl, misschien ook geen clubcompetitie meer??? Leuk voor jongere renners die pech hebben gehad (Orvalho, Jeurissen, Van Melis) of routiniers die nog lang niet willen afbouwen (Van Steen, Meijs, Hoedemakers).

Overigens, als jouw criteria toegapast waren, was de top-3 als volgt:

1. Wallaard 2. VdBurg 3.VdVelden