Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Smeets

• luisteraar

Ja, nu is het toch echt gebeurt met Smeets. ‘'Het wordt een Engelstalige top’'. Echt niet dus. En dan op het laatst, als de tussentijd van Armstrong binnenkomt en deze nog aan het zwaarste gedeelte moet beginnen en alleen maar afgedaalt heeft (Smeets heeft dus NIET het parkoers verkend) ‘'Ja Armstrong ligt vier seconden achter, dat wordt dus Jalabert’'. Dan, als Armstrong op de streep af dendert, ‘'Jalabert, Jalabert’' (tijd komt in beeld) ‘'Dat red hij nooit meer dan moet hij wel heel hard’'. Als Armstrong dan toch ruim twee seconden sneller is volgt er gewoon een commentaar van Smeets alsof hij niet al vijf minuten helemaal verkeerd zat. Doet me denken aan die voetbalverslaggevers op het WK, die na een herhaling ook gewoon zwegen en niet toegaven dat ze het bij het verkeerde eind hadden. Gelukkig schiojnt het Smeets zijn laatste te zijn. Tijd voor vernieuwing.

• Eric

Zeker weten die volgevreten Smeets moet met zijn dikke kop maar eens van de buis af. Hij had het niet alleen bij Armstrong bij het verkeerde eind, ook bij Botero, Rumsas en nog enkele anderen zat hij er weer eens flink naast. Ik kan dan ook iedereen aanraden om die tv gewoon op België te zetten. Deze mensen hebben echt verstand van wielrennen, want die zien vanuit een helikopterbeeld van zo'n 2 kilometer afstand nog dat Hauptman uit zijn pedaal schiet of over een kiezelsteentje rijdt.

• browni

stoer! Maar wisten we niet al heel lang dat ome Mart een pannekoek is.

• evert

is allemaal wel leuk en aardig , zeker niet op de belg gekeken ??

continiu reclame journaal en niet eens de ontknopping v/d proloog live

moest dus steeds terug naar ned.2 , kijken jullie maar lekker naar de belg

en hou toch op met dat zeiken over smeets we weten het nu wel !!!

• Eric

Zeker Evert ten Napel. Vriendjespolitiek

• sam klepper

Smeets is Uniek, als je zoveel weerzin op kan wekken dan moet je blijven. Smeets forever zou ik zeggen, samen met Breukink het ultieme koppel. Eigenlijk mis ook Jean, ik vind hem steeds beter worden op zijn oude dag. Hij moet weer aanschuiven dus.

• Bas-Jan

toevallig dat de belg vandaag wat journaals uitzond, normaal gesproken gaat wielrennen voor alles; niet alleen de tour, maar ok de vuelta en de giro

michel wuyts forever zou ik zeggen !!!

• Dooterrrrr

vergissen is menselijk blablabla, maar om toch nog ff mee te zeiken over Mart:

“de broertjes Sandy en Jimmy Casar….”

De Paoli demarreert: “Daar gaat Di Piedro!!!!”

maar Jacques Chapel is ook geen god

hij wist niet eens wie Casero was

“De winnaar van de Vuelta, Caruso….of was het Corazo????”

• Heraclitus VII

'k Ben benieuwd of je volgend jaar ook nog zo blij bent met het afscheid van Mart. Helaas is Jean, die was ook al te oud, vervangen door Breukink.

Volgend jaar de combinatie Dijkstra/Breukink ? Dat wordt pas genieten…

Natuurlijk zit Mart er regelmatig naast ! Heerlijk toch ! Dat geeft jou en mij het gevoel van: dat weten wij beter ! :-))

Het podium dit jaar wordt volledig Spaanstalig…

1. IGG

2. Beloki

3. Sevilla of Botero

• TheDude

Smeets: Frigo? Die heeft toch ooit al eens een nationale tijdrit gewonnen???!! ofniet???

Breuking: Ja, dat was vorig weekend he.

Ai ai ai….