Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Smeets

• TheDude

Uhhh….en waar d8 je Armstrong te laten dan?

• Kobe

Stel voor dat ie teveel naar de tips van Bruyneel luistert….

• Hans

over bruyneel gesproken. Smeets zei ook dat Armstrong ging overleggen met zijn ploegleider johan museeuw, dit spant echt de kroon hoor.

• Ottie

Karsten Kroon?

• Wouter

Smeets: Je kunt zien dat Rous gevallen is en van fiets verwisseld heeft: want zijn TIJDRITfiets heeft geen kaderplaatje. (Tijdritfietsen hebben nooit een kaderplaatje)Breukink ditmaal wel stil, maar misschien reden ze in zijn tijd wel een tijdrit op een fiets met kaderplaatje.

Vandaag overigens weer eens de combi Dijkstra/Breukink Smeets met het live interview. Smeets laat de voor hem schijnbaar oninteressante etappes aan zich voorbijgaan en laat Herbert ervaring opdoen. Tja als dat de toekomst wordt…

Opvallend was het dat Breukink en Dijkstra met nieuwe info over Dekker kwamen vlak nadat ze op NOS Radio Tour de France daar het laatste nieuws hadden gegeven. De NOS speelt die info dus aan elkaar door, of de commentatoren luistreren op hun transistorradio mee…

• Leon

Nee, Ottie, Bertus natuurlijk !!!

• Gerd

He beste Smeetszeikers die Wuyts zo wonderlijk goed vinden.

Wuyts had Bertogliati toch ook niet herkend…Hij dacht eerst dat het een Braziliaanse ploeggenoot was (wie is dat dan???) en daarna Belovoshiks…als Smeets dat zou doen zouden er hier 20 berichten staan…

Conclusie: ze hebben beiden hun stijl en ik vind ze beiden goed…

Ik mis Bas Dollevoet, die zulke discussies altijd beslist een einde toeriep… (jaja, ik weet het, ik doe er zelf ook wel eens aan mee).

• oplossing

Zet hem op de belg

• maarten

beste Gerd,

Die braziliaanse Ploegmaat is een opkomende sprinter type abdoe(ik kwak en stoemp tot ik aleen overblijf). Ook smeets dacht dat het Pagliarini was (dus ook smeets even veel fout, maar ja van Mart verwachten we dit dus gaan we niet super veel zeiken).

Maar de kleine Neel zei direkt rubens bertogliati alleen jammer dat hij later dacht dat hij verkeerd was en het in de laatste 500m op cortinovis hield. De Neel had wel Basso en Bruylands zeer snel herkend.

m.v.g.

Maarten

• SUPERGROVER

Jongens,

nogmaals zet eurosport nu eens op……….