Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kemna was kampioen als.........

• MountainMike

Hij geen schakel systeem had op zijn buis. laatst nog effe beelden terug gekeken.

Kemna ging uit de bocht nog effe zitten om te kunnen schakelen. en verloor duidelijk zijn titel daar door. dom dom dom!!!!!!!!

• Rik

Lijkt me heel sterk…

• snokker

jawel hoor kik maar naar de beelden

• Marida

Ik heb ook gezien dat hij bij het uitkomen van de bocht naar zijn middenbuis greep. Maar kan het me haast niet voorstellen, niemand rijdt toch nog met zo´n versnellingssysteem?! En al helemaal de profs niet toch?

• wiebo

Kemna wel, dat is me al een paar keer opgevallen. Ik vraag me af waarom hij geen gebruik maakt van de STI shifters.

• Franck

Gelukkig heeft Kemna niet gewonnen! Het is een beetje genant als gerespecteerd wielerland om een nationaal kampioen te hebben die op echt profniveau nog nooit wat heeft gepresteerd of zal gaan presteren (uitgezonderd de categorie kermiskoersen). Bij Stefan van Dijk kunnen we tenminste nog een excuus verzinnen dat het een talent is dat er aan gaat komen…..

• hoi

Kemna had het wel verdiend.

Kemna is een heel goed coureur

• BdeVries

MountainMike heeft goede ogen of goede oren.

Maar ik denk het laatste want het verhaal van beelden nakijken geloof ik niet zo.

• Harrie

Kemna is de Laatste Mohicaan (na het “overschakelen” van Sean Kelly; die ging daarbij ook nog 's in 1 keer van toeclips over naar SPD).

Zijn de framefabricanten vast niet blij mee, want dan moeten ze voor 1 zo'n snuiter de frames aanpassen.

En wat is er zo gek aan zijn persoonlijke voorkeur: als hij zo aansprekende wedstrijden wint, dan zijn er weer hordes toeristen, racers en andere na-apers, die ook weer vanaf de onderbuis willen schakelen.

Bedenk wel dat de onderbuis-versteller voor de achterderailleur wel degelijk een voordeel kan hebben: je kunt in 1 handeling van bv de 15 naar de 11 schakelen. Net als een “bar end shifter” / stuurcommandeur trouwens. Ideetje ?

Eens zal RK het laatst lachen.

• BdeVries

De stuurcommandeur vond ik vroeger echt ideaal Harrie.

Je moest alleen zorgen niet te vallen want dan was het zo snel kapot.