Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meer wielrennen op SBS?

• Leon

Tom schreef:

>

> Het moet toch relatief goedkoop

> zijn voor een omroep wanneer zij in feite alleen een

> commentator op de koers moeten zetten, omdat de beelden door

> een andere omroep worden geschoten?

Misschien een schok voor je, maar deze koersen kosten de omroep niks: het hele pakket, inclusief verslaggevers, reclames, etc wordt door sponsors van de koers betaald, en aangeboden bij SBS.

Mbt de Vlaamse tv-zenders is het dus vooral van belang of de koers zich ook daar wil inkopen. En ik denk niet dat daar behoefte aan is.

• MWF

Honderd keer liever de superprestige van Gieten dan zo'n tweede rangs wegkoersje als het Groene Hart of Veenendaal-Veenendaal

• Goozzer

Hoe staat het met de MWF modderfiets-schaatsenopnatuurijs-modderfietsmarathon?

• MWF

En waarom denk je dat de organsatie deze koers organiseert?

Het wielrennen is toevallig het middel dat het doel ,die reclame , moet dienen.

Dus zal de de koers zelf altijd op de tweede plaats komen.

• Tom

De hoofdsponsor van de Ronde vh Groene Hart is toevallig ook op de Vlaamse markt actief.

Ik weet dat er ooit gesproken is om de Superprestige veldritten die VT4 (en ik zit daar zeker op te wachten!) uitzendt ook op SBS6 uit te zenden. Maar SBS zou dan een sport ter beschikking moeten stellen aan VT4. Ze hadden darten aangeboden, maar daar zaten de Vlamingen niet op te wachten. Misschien zitten ze wel iets meer te wachten op onze B-klassiekers??