Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Haussler

• Alwin

haussler is een topper

Misschien kan ie volgend jaar bij Rabobank rijden?

Dan heb je tenminste een eerlijke strijd tegen machtsblok van quickstep…..

• merijntje mortirolo

ik denk dus oprecht dat Chavanel wel degelijk goed is op de kasseien, anders win je Dwars door Vlaanderen niet. Daar Lefevere een wielergenie is, denk ik dat hij wel inziet dat Chavanel minder te zoeken heeft in WP en Luik dan in Vlaanderen en Roubaix.

Hij staat zelfs niet op de (voorlopige) startlijst van de Brabantse Pijl: alles op Vlaanderen dus…

Misschien vergis ik me wel, maar ik zie in Chavanel een zeer sterke ‘kasseienvreter.’

• arend appelberg

jah idd, net als frederik veuchelen., die won ook dwars door vlaanderen eens. dat is amper een kasseienkoers te noemen. de moeilijkheden liggen veel te ver van de aankomst

• Rudy Tek

Ach Arend, iedereen die niet uit Colomvbia komt is niet per definitie ook niet goed. Als je denkt dat Chavanel geen rol van betekenis gaat spelen in Vlaanderen begrijp je weinig van wielrennen

• merijntje mortirolo

ik zeg toch dat ik me kan vergissen? Niet ieder rund dat eens een behoorlijke uitslag reed op een halve kasseikoers is een potentiële winnaar van RVV, maar in Chavanel zie ik die wel.

(Zo zag ik in Leon van Bon en in Tristan Hoffman ook potentiële winnaars van Parijs-Roubaix. Helaas hebben ze daar nooit gewonnen, maar wil dat zeggen dat mijn inzicht fout was?)

• Rudy Tek

Ik weet niet of je op mij reageert Merijn, maar ik ben het roerend me je eens.

• Lucas

Ik denk het ook, in ieder geval heeft hij daar inderdaad veel meer kans dan in de WP of L-B-L..

• Adriaan van Dissen

Chavanel en Haussler zijn nergens te zien straks in april….©

Groet van Dis die een das is….

• merijntje mortirolo

ik reageerde natuurlijk op aa, Rudy…

(In het dagelijkse leven raden mensen mij weleens de AA aan, maar ik pas. (twee keer :))

• Hamilton

staat binnenkort 2 jaar aan de kant