Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Haussler

• MWF

Zijn manier van koersen doet me sterk denken aan hoe je zonder te winnen veel geld kan verdienen.

• diravi

:) Zéér scherp.

• Bernie

Inderdaad vanmiddag naar een Haussler gekeken zoals ik dat de laatste jaren nog maar zelden in een VLaamse koers heb gezien.

Hij reed zonder blikken of blozen bij Boonen en consorten weg.

Wel dom om dit 20 m voor de eindstreep te doen maar het was zeer indrukwekkend.

Dit is een echte klasbak, nu maar hopen dat hij geen verkeerde pillen slikt. Wat mij betreft de grote man voor de RVV.

• Filomoos Nasaalspicht

Inderdaad, een soort Boogerd. Maar dan minder deftig. Vooral hoe hij communiceerde met Cavendish in Sanremo was van bovennatuurlijk niveau. Bij het ‘omkijken’ werd gewoon telkens geroepen:

Haussler - “20!”

Cavendish - “urgghhh 15”

Haussler - “18!!”

Enzovoorts….

Eenjump, anderjump… Verkocht!

• abdousjaparov

Wel leuke coureur om naar te kijken, ik geniet ervan zoals hij koerst, ook al wint hij uiteindelijk niet, voor veel mensen toch de publiekslieveling als hij zo rijdt.

Ik geloof dat Jan Mulder ooit in de avondetappe over Ricco zei dat hij liever niet te enthousiast wilde juichen, omdat hij daarna niet teleurgesteld wilde raken, stel dat Ricco alsnog gepakt zou worden.

Haussler steekt er naar mijn idee een beetje te opvallend bovenuit. Ik denk er nu hetzelfde over als Mulder destijds:)