ik zie Langeveld ook geen sprint winnen op de Cauberg toch?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVan Petegem heeft in het verleden ook wel eens een goede AGR gereden, het is dus wel te combineren (hoewel Van Petegem natuurlijk wel een veel betere coureur was dan Nuyens), maar sinds de aankomst op de Cauberg is, is het voor types als Nuyens, Van Petegem en Langeveld bijna onmogelijk geworden om nog te winnen.
In de breedte leuke renners, maar aan toppers inderdaad wat minder dan in sommige voorgaande jaren. Ik acht Gesink ook onvoldoende explosief om een Caubergsprint te winnen, 5e plaats zou al heel knap zijn. En of de plotse, korte explosies van Eyserbosweg en Keutenberg hem liggen is toch ook heel twijfelachtig.
Toch biedt dat gebrek aan topfavorieten in de ploeg juist een mooie kans. In voorgaande jaren ging het wel eens mis juist doordat 200 renners het gewicht van deze wedstrijd op Rabo legden en Rabo daaraan tenonder ging. Dat gevaar lijkt mij nu kleiner. Dit lijkt mij een ploeg om maar wat vroeger mee aan te vallen dan Eyserbosweg. Doe maar gek, kijk maar wat voor reactie het teweeg brengt bij de rest. Dekker, verzin een list.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?