Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank selectie amstel gold race bekend!

• Lucas

Wie Nutens vorig jaar in die overgangsetappe in de Vuelta bezig zag op de korte klimmetjes op het eind van de etappe, weet dat hij - mits in vorm natuurlijk - zeker een rol van betekenis kan spelen in een koers als de AGR..

• Marcos

Hmm, de herstelperiode van Freire dus toch een stuk langer dan verwacht. Ik ben benieuwd wat zijn programma nu wordt. Ik neem toch aan dat hij nu in mei (waar hij normaal gesproken niks) wel wat koersen zal rijden.

• Flashmachine

Nuyens zal hopelijk wat proberen en ik verwacht hem toch zeker wel in een top 15, tussen plek 5-10 als hij nog iets aan zijn explosiviteit en klim-capaciteiten bij schaaft

• Toete

Denk dat Freire van start gaat in de Giro.

• Koekwaus

Ik acht geen enkele Belg in staat om top 5 te rijden.

• will

"t is duidelijk dat de Rabo ploeg te weinig echte toppers in huis heeft. Nu Freire wegvalt blijft er weinig over. Op zich wel raar, als je bedenkt hoeveel goede renners van ploeg moesten wisselen heeft Rabo zich alleen versterkt met enkele knechten en Nuyens (een net niet renner).

• anti-dope

toch dramatisch dat ze thomas dekker gratis de deur uit hebben laten lopen. die hadden ze goed kunnen gebruiken

• Alwin

Onzin, Gesink moet makkelijk top5 kunnen rijden.

Gesink zat er vorig jaar ook al op een haar na bij de kopgroep.

Gesink is nu een jaartje sterker geworden.

• Alwin

Mollema is momenteel niet in vorm, maar in potentie net goed als Gesink.

• will

Thomas Dekker? Fiets die dan nog?………………………………….

;-)