Knebel, niemand kan om zijn gelijk heen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk vind het nog iets te vroeg voor die conclusie, maar ik heb altijd redelijk vertrouwen gehad in Knebels acties. Er is in ieder geval een heldere, goede en strak doorgevoerde managementlijn zichtbaar. De rellerigheid is weg, imago eb communicatie zijn fors verbetered, iedereen heeft een logische rol, de sfeer lijkt geweldig, kortom: een echte ploeg. Het rijden is fraai, de uitslagen zijn goed. Er ontbreekt nog maar één ding: een grote zege. Als die er is, maar Knebel van mij de vlag hijsen.
JW, met dat ‘teveel in beeld vorig jaar’ heb/had je wel een punt. Ik heb de indruk dat dit nu veel minder is, dus dat Knebel wellicht zelf ook heeft geconcludeerd dat hij beter op de achtergrond kan blijven en Breukink/Dekker de publiciteit moet laten pakken. Ach, vorig jaar waren ook zoveel strijdjes (in mijn ogen een uitvloeisel van de reorganisatie na debacle TdF-'07), dan word je als manager steeds de publiciteit ingezogen. Een soort neerwaartse spiraal. Nu lijkt eerder het omgekeerde het geval: een positieve spiraal. Dat maakt het natuurlijk ook eenvoudiger om op de achtergrond te blijven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?