Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E3 Prijs

• Joris

Wat denken jullie? Weer een zwaar overwicht van Quick Step of zal de race (ivm een beter deelnemersveld dan Dwars door Vlaanderen) anders gaan lopen?

Graag jullie mening hierover en de hierbij horende favoriten.

• Jean N

Boonen..VDB?

• piet

Waarom altijd VDB…. :S

Volgens mij gewoon om te tergen…….

• Sub Culture

Wordt volgens mij een clash Lotto - Quickstep. Als ik de startlijst overloop zijn dat toch duidelijk de 2 sterkste ploegen.

Quickstep start morgen zelfs met zijn team voor de RVV.

Hopelijk een schitterende tweestrijd tussen die 2 ploegen, en dan gun ik Lotto wel zijn eerste zege.

• Martijnz

Bij Lotto draait alles in de soep, dus ik verwacht een overheersend quick step met daarbij een sterk Rabobank.

Ik verwacht een leuke koers.

• Robin

Lotto valt me in de breedte eigenlijk erg tegen. Hoste en Van Avermaet zijn normaal gesproken de enige zekerheidjes.

• Alwin

Doodzonde voor Lotto dat Gilbert niet in vorm is nu.

• Cyclad

Bij Silence is Hoste nog amper goed in beeld geweest en heeft Van Avermaet (mede door pech) ook nog weinig kunnen laten zien.

Toch verwacht ik laatstgenoemde renner morgen wel.

Quick Step zal wederom de te kloppen ploeg zijn.

Ik verwacht een beter Rabobank dan afgelopen woensdag, toen pech en koude (Langeveld was door de kou bevangen) grotere tegenstanders waren dan Boonen, Chavanel en co.

Ook Cervelo zal morgen weer sterk zijn.

• Alwin

Hopelijk is Rabobank in elk geval beter dan vorig jaar :D…….

• Olano

Ik ben vooral heel erg benieuwd wat er met Lotto gebeurt als er dit weekdn weer niet naar behoren gepresteerd wordt. Dit is toch wel het weekend van de waarheid om je in elk geval nog te meten voordat de RVV van start gaat. Het lijkt me voor het moraal van de ploeg toch niet al te best als het dit weekend weer niet lukt. Wat moet er dan gebeuren?