Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E3 Prijs

• Cyclad

Wat er dan moet gebeuren?

Niets meer dan geduldig blijven en het vertrouwen in ploegleiding en renners blijven behouden.

De eerste zege van Silence-Lotto zal er snel komen, daarvan ben ik overtuigd.

Met renners als Jurgen Roelandts, Greg van Avermaet, Roy Sentjens, Cadel Evans en Philippe Gilbert in de gelederen moet dat snel genoeg lukken.

• Martijnz

Hoe staat het parkoers van de brabantse pijl erbij? Geen Alsmeberg las ik laatst. Komt daar nog iets voor in de plaats en is het een beetje selectief?

• Martijnz

… en je vergeet TD nog. Maar die draait ook al mee in de malaise bij Sil-Lot.

• Cyclad

Nee, ik vergeet TD niet, ik noem hem bewust niet. Laat TD eerst maar eens een beetje op niveau komen.

• Olano

ik denk dat vooral de ploegleiding dan geduldig zal moetenzijn. Na het openingsweekend gooiden ze natuurlijk bewust een bommetje in de groep, om iedereen wakker te schudden. Echter is er nog niet veel uit gekomen, ook door pech in de koers wellicht. Maar toch, de ploegleiding zal toch ook op de goede manier gedulidg moeten zijn naar de pleog. Hopelijk gaan ze iets laten zien dit weekend. Des te mooier zal de strijd volgende week gaan worden tussen Cervelo, QS, Sil-Lot en Rabo. Vier sterke blokken, met hier en daar outisders uit bijvoorbeeld de Milram-hoek.

• Blueprint

Het is geen voetbalploeg, dus de ploegleiding zal niet ontslagen worden. De grootste prijzen voor Belgische ploegen moeten altijd nog worden verdeeld (Vlaanderen, Roubaix, Tour), dus ze kunnen alleen maar proberen om de renners goed klaar te stomen voor die wedstrijden en vooral niet in paniek raken. Met een sponsor die bij iedere mindere prestatie in je nek hijgt, is dat echter niet makkelijk…

• Museeuw

Ik hoop dat de wedstrijd niet weer zo duidelijk gekocht wordt.

• derrick

Een andere arts zou een oplossing zijn. Je gaat me toch niet wijsmaken dat er niemand mee kan doen om een overwinning omdat bijvoorbeeld de voorbereiding collectief niet goed was? (qua training dan) De renners hebben allemaal hun eigen voorbereiding gehad. Waarschijnlijk zal dit bericht er wel weer vanaf gehaald worden maar het verleden heeft bewezen dat geen enkele topper mee kan doen om een overwinning zonder vooraf goed geprepareerd te zijn. Hier moet gewoon iets zijn fout gegaan lijkt mij. dus…….

(helaas is dit de werkelijkheid)

• Mario Aarts

Inderdaad. Waarschijnlijk rijdt iemand blind met Boonen naar de finish en diegene zegt dan dat er verder niets meer in zat dan een 2e plaats. En Wuyts trekt zich dan van het geniale ploegentactiek van quick step en van de suprematie van Boonen.

• PietvZ

Inderdaad, hadden we Boogerd nog maar, dan kon deze koers ‘ons’ niet ontglippen.