Ik denk dat wij Nederlanders er veel van hadden verwacht .Maar helaas, ook dit jaar geen RvV of P-R voor ons.. Boonen en Devolder gaan de prijzen eerlijk verdelen. Maar goed nu zal de teleurstelling volgende week minder groot zijn.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsQS is gewoon beter. De andere ploegen aan het werk zetten is wat Flecha denk ik probeerde. Hulde voor het initiatief. Hij was een beetje de Devolder vandaag alleen bij Devolder is het effectiever.
Vervolgens gaat Boonen en moet Nuyens gewoon heel duidelijk passen. Quik Step is de sterkste ploeg, accepteren. Die actie van Flecha had ook goed uit kunnen pakken en zonder die actie was de uitslag niet veel anders geweeest.
Lieuwe Westra zal vandaag veel bewonderaars voor zich hebben gewonnen, niet alleen in Nederland.
Verder eens met rustdag: Boonen en Devolder zijn ook mijn favorieten volgende week. Toch kan een sterk Rabo- en/of Cerveloblok het QS knap lastig maken.
Normaliter schrijf ik Silence er ook bij, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat Van Avermaet en Hoste goed zijn volgende week. Misschien Gilbert, dat lijkt me waarschijnlijker.
Boonen, Pozzato en Devolder waren duidelijk de sterksten vandaag. Ik was niet verbaasd dat Pipo dat sprintje won, want hij rijdt gewoon veel leper dan Boonen en is een betere afmaker in een klein groepje, versnellingsproblemen of niet (slap excuus van Sporza, niet van Boonen zelf). Rabobank viel me niet mee: Posthuma niet gezien, Langeveld en Nuyens niet goed genoeg. Alleen Flecha was echt sterk, maar die begint dan weer aan zo'n kansloze aanval, waardoor hij zichzelf uitschakelt voor de overwinning. Silence-Lotto begint zo onderhand hilarisch te worden, maar misschien kan Gilbert de ploeg nog redden, al is die ook niet helemaal fit/in vorm.
In de breedte zijn Rabobank en Quick Step wel de beste teams voor volgende week zondag. Probleem is dat ze beide maar heel weinig renners hebben die echt in bloedvorm zijn. Devolder en Chavanel zijn minder dan vorig jaar en ook Langeveld en Nuyens zijn minder sterk. Enkel Boonen en Flecha lijken echt in vorm voor komende zondag. Kansen genoeg dus voor outsiders en eenlingen. Pozzato en Burghardt voorop.
Vorig jaar reden ook Bak, Breschel en Arvesen hier in de top 20. Dat Langeveld en Nuyens minder zijn dan vorig jaar lijkt me een gewaagde stelling.Zo kwam Langeveld vorig jaar in de grote groep als 65ste binnen op 4.15. Devolder lijkt me juist sterker dan vorig jaar, toen er tijdens de dinsdag/woensdag etappe in de Panne (waar hij op achterstand binnenkwam) nog ernstig aan zijn vorm werd getwijfeld.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?