Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Omloop van de Veenkolonie Topic

• Chimo

Ik zal het de komende keer niet meer posten.

In ieder geval beterschap Leander!! Hopelijk zien we je snel weer in de koers.

• Sloper

Ja, Ad, Chimo zou dat kunnen plaatsen als hij enigszins de indruk zou maken het allemaal zéker te weten.

• Chimo

In het peleton is het erg onrustig, net even in 2 groepen gebroken, maar inmiddels alles weer bij elkaar.

Door een aantal valpartijen en lekke banden hebben +/- 20/30 renners inmiddels de koers moeten verlaten.

Nog geen noemenswaardige kopgroepen geweest. Niels de Blauw en Tim Postuma zijn de laatste aanvallers geweest.

• merijntje mortirolo

In ieder geval vast mijn grote dank voor het verslag, Chimo, ga zo door!

• Jeroenos

Klopt, Leander heeft ons zelf gebeld vanuit de ambulance. (Hij heeft meer familie op het forum.)

Als ik meer weet, ik ga zo even kijken in het ziekenhuis, zal ik het nog wel even melden.

• Chimo

Inmiddels een nieuwe situatie, kopgroep van 7-9 man met o.a. Eefting en Lindeman. Er zijn er 2 uit die kopgroep gelost, geen namen.

Daarachter het peleton, waaruit nu verschillende renners moeten lossen.

• XaBo

Is er nog ergens een liveticker?

• merijntje mortirolo

Eefting is best in vorm, dit jaar. Sowieso een toppertje…

@XaBo: Chimo is onze ticker. :)

• Chimo

Na de 2e plaats in de Ronde van Groningen pakt Eefting de winst in de Veenkolonie!! Geen idee wie de rest van het podium bezet houdt.

Iemand anders?

• merijntje mortirolo

Wohoo, goed zo, Roy!

Nogmaals bedankt voor het verslag, Chimo.