Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Devolder of Chavanel?

• Djenghis

Dat flauwe Nederland vs. België en België vs. Nederland gedoe hier de hele tijd op dit prikbord… Wat we nodig hebben is een aantal Duitsers hier, zodat Nederlanders en Belgen sámen een front kunnen vormen. Lage Landen, verenigt u!!!! ;)

• Andere Peter

Hmm, ja, foutje, sorry.

• gerd

Soms zou ik wensen dat België echt opgedoekt wordt, dan verliezen figuren zoals Kontich en Reet hun reden van bestaan en kruipen terug onder hun steen…

Zoals de grote Betondorpse filosoof JC reeds zei: ieder nadeel heb zijn voordeel…

• Kontich en Reet vlakbij

Bah sinds je vertelde dat je op die Schleck lijkt moet ik gelijk poepen hahaha

Gertdje mijn hele tuin ligt vol met nieuwe stenen. wat zal ik met de oude doen? Kan jij ze niet gebruiken. Milieudelicten genoeg daar. Hahaha

Gerd, goed idee, kunnen we van belgie dan niet gewoon een brede grens met Frankrijk maken? Duwen we de oud bewoners daar heen.

Nee joh zijn best lief hoor die belgjes

Altijd zo grappig dat als je een reactie stuurt op de nare opmerkingen van de belzen dat ze je hier afbranden en doen of je niks voorstelt hahahaha. In mijn geval lijk ik niet op het griezelige scharminkel van een Schleck maar maar op mezelf. Verder heb ik na mijn wielercarriere een mooi bedrijf opgebouwd met 250 medewerkers. Wie komt er nou onder een steen vandaan??

Hahahahaha Lake Belgium klinkt een stuk beter.