Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Criterium International; etappe 2A; Les Vieilles Forges - Monthermé 98 km

• diravi

Hahahahahahaha

(ik doe het nu al)

• Sub Culture

Het parcours is wel vrij slap blijkbaar.

Gisteren sprintersetappe, vandaag kan iemand als Feillu derde worden en ten slotte nog een ‘tijdrit’ van 8 km??

Net zoals veel andere Franse koersen, verliest deze koers toch ook in aanzien.

• Goozzer

Voigt zal het misschien houden, omdat hij zo'n beetje de Criterium Internationalkampioen van de eeuw is en bewijst opnieuw in topvorm te zijn. Echter, er zitten toch nog een paar vrij aardige tijdrijders op vinkentouw…

@ Cyclad, hoewel Coppel in potientie misschien best een goed tijdrijder is, heeft hij toch nog niet bewezen beter te zijn dan Monfort mijns inziens. Sowieso zou Coppel er, wil hij zich maximaal ontwikkelen, goed aan doen de ploeg van ‘survival of the fittest-Madiot’ te verlaten…

Ook mannen als Rabon (niet lang geleden toch een goede tijdrit gereden, zij het met een dubieus randje als ik me niet vergis) Karpets en Brajkovic niet zonder meer kansloos achten…

• Cyclad

Zenon, wat bazel je nou?

Ik heb geen enkele aversie tegen Maxime Monfort, au contraire!

Waar lees je dat uit?

Maxime Monfort is een prima renner en een zeer behoorlijk tijdrijder. Ik denk alleen dat Lemoine, Voigt, Coppel en Rabon betere tijdrijders (zeker over deze korte afstand van 8 kilometer) zijn en wellicht Danny Pate ook.

Monfort mag mij absoluut van het tegendeel overtuigen.

Vertel jij eens waarom jij denkt dat Monfort iedereen voorblijft?

Onderschat je wellicht de tijdritcapaciteiten van Rabon, Lemoine, Coppel en Pate?

• Cyclad

Ja, zo'n slappe zak ben je wel :-)

• diravi

Tegen bejaarde mannetjes durf ik wel :)

• Cyclad

Goozzer, ik geloof dat ik Rabon al genoemd heb, dus die korrektie is niet op z'n plaats. Janez en Karpets staan te ver weg voor de eindzege, die heb ik daarom buiten beschouwing gelaten. Zij zijn wel kandidaten voor de tijdritzege natuurlijk.

• Cyclad

Lafaard :-)

Win ik m'n fles wijn terug als Lemoine inderdaad wint?

• Goozzer

Ik had je reactie nog niet gelezen, Cyclad. Mijn fout.

• Zenon J.

Ik maakte dat op uit jouw berichten, maar mijn excuses als ik mij daarin vergist heb.

Ik baseer mijn uitslag puur op vorig jaar (zie mijn eerdere post van 11.51u). Identiek parcours, zelfde deelnemers (op Pate en inderdaad Karpets na).

Goozzer, denk dat Brajkovic de verloren tijd van gisteren (34 seconden) niet meer goedmaakt