Hahahahahahaha
(ik doe het nu al)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVoigt zal het misschien houden, omdat hij zo'n beetje de Criterium Internationalkampioen van de eeuw is en bewijst opnieuw in topvorm te zijn. Echter, er zitten toch nog een paar vrij aardige tijdrijders op vinkentouw…
@ Cyclad, hoewel Coppel in potientie misschien best een goed tijdrijder is, heeft hij toch nog niet bewezen beter te zijn dan Monfort mijns inziens. Sowieso zou Coppel er, wil hij zich maximaal ontwikkelen, goed aan doen de ploeg van ‘survival of the fittest-Madiot’ te verlaten…
Ook mannen als Rabon (niet lang geleden toch een goede tijdrit gereden, zij het met een dubieus randje als ik me niet vergis) Karpets en Brajkovic niet zonder meer kansloos achten…
Zenon, wat bazel je nou?
Ik heb geen enkele aversie tegen Maxime Monfort, au contraire!
Waar lees je dat uit?
Maxime Monfort is een prima renner en een zeer behoorlijk tijdrijder. Ik denk alleen dat Lemoine, Voigt, Coppel en Rabon betere tijdrijders (zeker over deze korte afstand van 8 kilometer) zijn en wellicht Danny Pate ook.
Monfort mag mij absoluut van het tegendeel overtuigen.
Vertel jij eens waarom jij denkt dat Monfort iedereen voorblijft?
Onderschat je wellicht de tijdritcapaciteiten van Rabon, Lemoine, Coppel en Pate?
Ik maakte dat op uit jouw berichten, maar mijn excuses als ik mij daarin vergist heb.
Ik baseer mijn uitslag puur op vorig jaar (zie mijn eerdere post van 11.51u). Identiek parcours, zelfde deelnemers (op Pate en inderdaad Karpets na).
Goozzer, denk dat Brajkovic de verloren tijd van gisteren (34 seconden) niet meer goedmaakt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?