Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er aan de hand met Skil -Shimano

• Art

Hoogendijk? Pardon?

• ton duk

Marida,Cyclad en Goozzer waren me voor ;)

gr Ton DUK

Marida,jammer dat ik Gerben nog niet kan vernoemen…hoewel vandaag goed in beeld

• Cyclad

Haha die Ton Duk :D

Je zegt: “jammer dat ik Gerben nog niet kan vernoemen, hoewel vandaag goed in beeld”.

Wat doe je dus? Inderdaad, je vernoemt hem. Hulde :-)

• Sub Culture

waardeloze ploeg.

• arend appelberg

helemaal met je een subc.

ook weer te triest voor woorden hoe vandaag theo eltink lost nog voor renners als steven van vooren. die jongen zou zich echt dood moeten schamen voor zijn prestaties van afgelopen jaren. in zijn plaats 50 andere nederlanders die het meer verdienen om een kans als prof te krijgen.

• Blueprint

Oh jippie, het Eltink-bashen begint weer. Laten we daarbij even vergeten dat hij vandaag in de aanval gereden heeft, want dat zou te genuanceerd zijn.

Verder is Skil natuurlijk helemaal geen waardeloze ploeg, ze vallen alleen niet op in de koersen die hier op tv zijn. Internationaal gezien staan Parijs-Nice en het Criterium International echter in veel hoger aanzien dan de Vlaamse koersen van de laatste weken en daar presteert Skil wel degelijk goed. Maar laten we dat ook even vergeten, want het is veel te leuk om een ploeg zonder nadenken af te branden.

• Cyclad

Arend Appelberg weet veel van het Colombiaanse wielrennen, waarvoor hulde. Hij weigert zich echter te verdiepen in de reden waarom een Nederlandse renner een wedstrijd niet uitrijdt en maait hem daarom maar meteen grof onder de oppervlakte. Bah.

Theo Eltink was zo ongeveer de enige renner van Skil in de Brabantse Pijl die zich wel liet zien, dat deed hij prima.

Absoluut geen reden om die jongen te bashen. Ook in Parijs-Nice deed hij het beslist niet onaardig.

En dan Sub. Die waardeloze ploeg doet het momenteel zeker niet minder dan jouw favoriete ploegje. Skil laat, na Parijs-Nice, in het Criterium International wederom zien dat de uitnodiging voor de Tour zo belachelijk nog niet is.

Als je dat anders ziet kan het alleen maar met kinnesinne te maken hebben.

• en

CI staat echt niet zo hoog aangeschreven hoor. Overigens reedt Vacansoleil ook niet onaardig daar, al is dat niet direct uit de uitslag af te leiden. SKS heeft in de breedte gewoon wat minder kwaliteit dan VAC, maar ze doen het niet onaardig in de franse rittenwedstrijdjes, dat moet gezegd worden. En natuurlijk zijn ze ook niet echt geselecteerd voor de TdF puur op basis van het prestaties, integendeel.

• Kraus

Ik heb respect voor iedere renner, maar het is toch niet zo gek wat Arend hier zegt. Eltink wordt op zijn terrein keihard uit de wielen gekletst door jongens die veel minder bergop zouden rijden als hij. En dan heb ik het over jongens in de kopgroep, want ik weet ook wel dat hij in de aanval is geweest.

Vreemd, zeer vreemd.

• en

-t