Beste Glenn, een aardig sprintveld is omgekeerd evenredig een aardig deelnemersveld…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIn gevaar is een groot woord, dat heb je me ook niet zien gebruiken. Echter, het lijkt me niet vreemd om te zeggen dat het rijden vól rijden van de Panne - en daarna nog de RvV en wellicht Roubaix - cq. een valpartij in deze wedstrijden je kansen op een goed klassement in de Tour verre, maar dan ook verre van bevorderen. Integendeel, het is een compleet belachelijke voorbereiding…
Ik zet nog hoger in: Mouris gaat winnen. :-)
Even serieus: De Panne is een zeer onvoorspelbare koers. Als alles bijeen blijft (wat nooit gebeurt) zullen de sterksten het in de tijdrit wel uitmaken.
Wat de Nederlanders betreft: Mouris en Posthuma kunnen winnen (ik zeg niet dat 1 van de 2 het zal doen), Terpstra en Westra kunnen top 10 rijden.
Het kan ook zomaar zo zijn dat we straks geen enkele Nederlander in de top 10 van het eindklassement terugvinden.
Devolder topfavoriet? Ja, als hij zin heeft om vooraan te rijden in de 1e 3 etappes.
Mocht voor de tijdrit alles op korte afstand van elkaar zijn moet je ook rekening houden met Bradley Wiggins. Ik begrijp dat hij ook start, dat doet hij vast niet om een beetje mee te peddelen.
By the way, doet Bert Roesems mee?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?