Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voorbeschouwing 33e KBC- Driedaagse De Panne- Koksijde (2.HC)

• Ali w

5 sterren

1. Stijn Devolder

4 sterren

1. Joost Posthuma

2. Manuel Quinziato

3 sterren

1. Bert Grabsch

2. Leif Hoste

3. Bradley Wiggins

2 sterren

1. Niki Terpstra

2. Svein Tuft

3. Lieuwe Westra

4. Jens Mouris

1 ster

1. Jürgen Roelandts

2. Tom Boonen

3. Mikhail Ignatiev

4. Mark Cavendish

5. Martijn Maaskant

Ik dacht, doe is grappig, zo doe ik het ongeveer :D

• Lucas

@!#$ you, lijkt me hier beter op zijn plaats..

• nonthaburi

misschien een etappe voor bobbie t?

wat denken jullie?

• Herogewier

Ergens verwacht ik eigenlijk Johhny Hoogerland wel deze dagen. Die was de afgelopen tijd wel lekker op dreef en zal in deze ronde zeker weer op scherp staan en die bril weer opnieuw zo onmogelijk op zijn helm plaatsen dat al die gasten denken laat die koekebakker maar rijden. Maar als dan de gashendel open gaat, stormt hij door en kon wel eens zo met de bloemen gaan staan zwaaien in de Panne.

• Boris de Löwikfan

Je vergeet zijn schuine Stallone mondje Mr. Hero Gewier, die bril steekt idd achterlijk mooi uit zijn helm..

Groet

• Herogewier

Ha ha ja helemaal gelijk. Die uitstraling van hem heeft echt iets monsterlijk moois. Ik kan er heerlijk van genieten, die kop die helemaal niks zegt over of die kapot zit of niet, met die bril er bij, al regent het de ganselijke dag, geparkeerd in die helm als een soort van BMX afdakje, klaar om mocht het nodig zijn direct in te zetten op wat voor manier dan ook. Maar vooralsnog denk ik dat het bij zijn volledige image hoort van psychologische oorlogsvoering waarmee hij al die gevestigde profs gewoon helemaal klein krjigt. En daarom voor de komende dagen gewoon de topfavoriet lijkt me. Is het niet voorin de koers dan toch in de achtervolgende groep die altijd op 20 seconden zal blijven hangen zolang Johnny maar de chauffeur blijft.

• Andere Peter

“De laatste Belgische eindzege was er voor Leif Hoste. Hij was in 2007 de sterkste”. Dat was alweer 2006. Tussen Hoste en Posthuma zat nog Ballan.