Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kanshebbers NWO

• Voorspeller

Wie gaat de omloop van Noord west Overijssel winnen?

junioren

1 Wouter Haan

2 Wilco Kelderman

3 Nick van Lijke

4 Elmer Rijnders

5 Eric Tol

De rest doet er niet toe, Volharding gaat heersen zoals ze gisteren iedereen aan stront hadden gereden in Koln.

• antwoorder

Meeste kans:

1- Nick Vanderlijke(als er een kopgroep is zonder Tol en met andere teams)

2- Wouter Haan(als er niet gesprint wordt)

3- Erick Tol(als ie mee zit in de voorste groep zonder materieelpech)

En misschien reinders of keldeman ook wel…

• explora

fan van de volharding? barry markus en youri havik vergeten mischien? voorspel de nieuwelingen ook even als je wilt, weten we zateravond of je gelijk had.

• VDW

Ik denk dat Wouter een goede kans maakt. Heb hem de laatste weken zien rijden en hij knoopt de overwinningen met speels gemak aan elkaar.

• Brabantse Pijl

Er zijn vele kanshebbers, we horen de Volharding nu hard schreeuwen, waar waren ze in Belgie op de echt zware koersen??

Wouter Haan en Wilco Kelderman zijn klasbakken, maar er staan meer jongens aan het vertrek die gebrand zijn op NWO.

Er lagen ook een aantal kleppers op het asfalt gisterniddag in Koln die het gaatje aardig aan het dicht draaien waren, ook die moet je in de gaten gaan houden in NWO.

• petacchi

Als de volharding niet wint in NWO dan zijn het echt pannekoeken..want het zijn immers DE favorieten toch?

• canon

1 paul moerland

2 dylan groenewegen

3 twan brusselman

4 ricardo van dongen

5 jeroen meijers

6 danny van poppel

7 dennis looij

wat ik heb gezien en gehoord zijn dit de jongens in vorm.

• Alfred

Hoorde dat Bovenhuis en Rijpma van de peddelaars zwaar gevallen zijn, hopelijk zijn zij weer hersteld voor NWO.

• Jaap

Volgens mij heeft Markus al 3 jaar achter al elkaar gewonnen daar, er lijkt me dus sowieso maar 1 hoofdfavoriet.

Haan ook uitermate sterk alleen in de sprint zal hij tekortkomen. We gaan het zien.

• Rieks

Volharding is niet in overtal aanwezig zaterdag.

Als fan van de Volharding moet je wel de namen beter schrijven ;-)

Ik ga voor Reinders, Kalk of Elzing.