Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kanshebbers NWO

• Herald Jansen

Bovenhuis was al weg gister na binnenkomst, Rijpma moest wachten op zijn fiets.

Er kwam een schroothoop uit de auto, maar inderdaad dit zijn twee renners dit op het parcours van NWO top 10 kunnen rijden (als ze rijden) want wat hebben ze van blessures.

• explora

zijn ricardo van dongen en twan brussleman niet beide van de jonge renner?

• explora

helemaal mee eens.

• peter

De renners van de volharding zullen zeker tot de kanshebbers behoren evenals die van de peddelaars, restore, wwv en 't luchtschip aangezien deze ploegen al aardig wat wedstrijdkilometers in de benen hebben.

Maar de absolute favoriet(en) zal van sinnige zijn (Markus) aangezien deze als enige ploeg met 9 man starten wat een groot voordeel zal zijn en voor hen geld ook dat ze al veel wedstrijdkilometers in de benen hebben.

• Voorspeller

Waarom mag Sinnige met 9 man starten (ik zie maar 2 ploegen), terwijl er ploegen hadden ingeschreven die vol terug krijgen. Sinnige betaalt de organisatie zeker om met meer renners te mogen rijden. Corrupt zooitje.

Maar al starten zijn met 20 renners, dan nog wordt de volharding 1, 2 en 3.

Gewoon de beste ploeg die er is.

• peter

2 keer een team van Sinnige en 1 keer een district team van Noord-Holland met 3 renners van Sinnige

District Noord Holland Ben Harmsen

25 Jeroen Breewel 13131 2-9-1991

26 Bart Harmsen 13290 31-8-1992

27 Edwin Zwaan 13291 7-7-1992

Sinnigebouw Wielerteam I Dick Lof

61 Youri Havik 13133 19-2-1991

62 Berry Markus 13134 17-7-1991

63 Danny Stam 13137 21-1-1991

22 Sinnigebouw Wielerteam II Dick Lof

64 Caspers Didier 13.132 1-10-1992

65 Thom Sinnige 13.136 1-3-1991

66 Freek Schmidt 13.135 23-8-1991

2 teams van Sinnige is idd associaal als je bekijkt dat er ploegen zijn die vol terug krijgen. Van het district team is weinig te zeggen aangezien deze renners door de district coordinator worden geselecteerd al heb ik dan wel me bedenkingen of deze coordinator goed bezig is als je weet dat er al 6 van sinnige starten.

• haha

ik denk dat voorspeller zijn glaze bol heeft stuk gemaakt, een renner als wouter haan is wel heel sterk maar gooit met zijn krachten en komt uit eindelijk niks uit. als je vergelijk met een markus die weet precies wat hij kan en moet doen. ik zie de volharding geen 1 2 en 3 worden en volgends mij had markus ook nog lek gereden in koln en bovenhuis gevallen. alles zat dus mee voor de volharding. maar succes met dobbelen voor wie er mag rijden.

• tim

ja da klopt

• Brabander

1. Moreno Hofland Winnaar van 2 klasiekers (Kuurne en Moerkerke)

2. Tijmen Eissing

3. Nick van Lijke

4 Yoeri Havik

5 Sander Vleugel

6. Wouter Haan

7 Barry Markus

8 Wilco Kelderman

9 Jasper Bovenhuis

10 Sjors Roosen

• Herogewier

In de straten van Geneuiden worden ze allemaal verrast door van de Belt die er mooi met de bloemen vandoor gaat zaterdag.