Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mollema vanavond te gast in Holland Sport

• papi

GAf hij toen ook weer van dat fantastische commentaar erbij?

,,Pietje houdt van lopen. Hij droomt er van. Ooit wordt hij prof. Leukt lijkt hem dat.'' en nog meer van die kinderachtige taal.

Net ook weer. Over dat Sneijder chagrijnig op de bank zat zei de tenniser Sluiter: ,,Het is sowiso een slechte tijd voor de banken.'' De Jong: ,,Haha, omdat het nog een beetje koud is zeker.''

En zo verder. Doodzonde, het format opzich is hartstikke leuk. Altijd gasten die er toe doen en veel wielrenners. Jammerlijk dat De Jong het presenteert

• Faustino

Mee eens, die 2 vulden elkaar goed aan. Nu is het de helft zo goed.

En De Jong is een wielervolger, geen kenner.

Hij heeft echter 1 pareltje van een documentaire gemaakt. Over Joop Zoetemelk in Frankrijk, waar hij oa. meeging met Joop, op jacht. Dat was echt prachtig, hij zou er een prijs voor kunnen hebben ontvangen. De manier waarop hij het karakter van Joop liet zien in beelden. Vroeg op, zwijgzaam, natuur, zichzelf gebleven, eenvoudig mens, vriendelijk, geen kwaad, en geen vijanden, gewoon Joop.

• papi

klopt helemaal. Daar heeft hij ook een mooi stukje over geschreven. In ik meen De linkerbil van Bettini.

De Jong kan ook leuke dingen doen, maar hij is naar mijn mening niet geschikt om als enige presentator Holland Sport te presenteren.

• papi

De Jong heeft er wel wat van geleerd. Hij kondigde nu al een domme vraag aan!

• pieter

wat weer een beroerd interview

• Bart

Hou toch op man.

Ik heb anders weer een uur lang aandachtig gekeken. Ik vind dat Wilfried de Jong het prima doet. Heb meer met hem dan met Matthijs van Nieuwkerk die alle lastige vragen probeert te vermijden. Dat je zo'n chaotische show die live is zo kan laten verlopen met zoveel aandacht voor wielrennen, verdient een pluim.

Wilfried de Jong, topkerel.

• L&L

Hij is wel erg Rabobank georiënteerd.

• Robin

De Jong doet het prima vind ik, echter was dit interview met Mollema een zoveelste herhaling van zijn bekende Zuidhorn-Groningen-carriere.

• papi

@bart, noem dan eens één kritische vraag die De Jong heeft durven stellen?

• DutchSL

Zie het beruchte interview met Patrick Kluivert.