Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor iedereen die niet in Theo Bos geloofde

• arend appelberg

wat een onzin alwin. je bent nog dommer dan ik. vandaag was volledig vlak en er werd amper gekoerst. me grootmoeder had nog in het peloton gezeten.

• JK

Theo Bos is woensdag derde geworden in de tweede etappe van de Settimana Ciclistica Lombarda. De sprinter van het continentale team van Rabobank moest in een massasprint alleen de topsprinters Alessandro Petacchi (LPR Brakes) en Danilo Napolitano (Katusha) voor zich dulden. Petacchi verstevigt door zijn etappezege zijn leidende positie in het algemeen klassement. Voor Theo Bos is deze derde plaats zijn eerste podiumplaats in een UCI wedstrijd.

Voor diegene die het nog niet snappen:D

• Keuteberg

Je grootmoeder is Jeannie Longo?

• Sjors

Niet zo verongelijkt, Alwin.

Wel een knappe prestatie van Theo Bos. Ik hoop dat het een opmaat is voor misschien ergens een etappezege in zo'n veld.

• Kontich en Reet vlakbij

De nieuwe Van Poppel??? Dat is niet nodig die is er al en die heet Boy. Gaat een grote worden!

• JW

Beetje te snel, Alwin. Ik denk dat iedereen hier hoopt dat Bos slaagt in zijn missie. Een goeie topsprinter is iets wat we al een paar jaar missen. Maar om echt te slagen moet Bos niet alleen een lange harde koers goed leren overleven, maar ook wat meer dan “kleine heuveltjes overkomen”. Sterker nog, als je wat in een ronde wilt presteren zul je zelfs zware bergetappes moeten leren overleven ! Zie sprinters als McEwen, Cavendish.

Zo ver is Theo nog lang niet, maar hij werkt er keihard aan ! Maar dat zal in elk geval veel tijd nodig hebben. Zo'n succesje als vandaag is een leuke opsteker om de moed erin te houden, maar niet meer dan dat,

• Kolker

Dat gaat een hele grote worden, Boy word denk ik een soort Pozzato wat natuurlijk geweldig is. Die heeft nu al laten zien ook bij de beloften nog zo veel meer te kunnen als sprinten alleen! Lijkt mij een super talent

• Djenghis

JW schreef:

>

> Sterker nog, als je wat in een ronde wilt presteren zul je zelfs zware

> bergetappes moeten leren overleven !

Ach, anderzijds vond Cipo het in de Tour ook al vaak na enkele ritten genoeg geweest zonder een berg te hebben gezien……maar met toch hele mooie overwinningen op zak!

• Maarten Ducrot

3e in een 2.1 etappe, ongehoord!

dat hebben we onze vriend lance nog niet zien doen dit jaar. :)

• Cleemputte

Met zo een topic jaag je alleen maar anti-pathie aan Alwin, niet doen kereltje!