Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor iedereen die niet in Theo Bos geloofde

• arend appelberg

ach maar als cipo wilde dan ging hij prima over de bergen heen hoor. won meerdere malen puntentrui in de giro en wons zelfs ooit een halve bergrit over 4 cols van 2e categorie heen. won ook msr en top tien rvv. maar je zal wel alleen de tour volgen?

• Sub Culture

Heeft hij iets gewonnen dan?

• arend appelberg

neej hij is 3e geworden in dezelfde etappe die 3 jaar geleden nog door ivan quaranta werd gewonnen

• Sub Culture

ik mag hopen dat theo bos intussen al een standbeeld heeft dan

• Djenghis

Wat een flauwekul, waar slaat die reactie nou weer op? Tuurlijk weet ik ook wel dat Cipo meer kon dan dat. Maar ik wou de stelling ontkrachten dat je als sprinter in een grote ronde alleen iets kan bereiken als je de bergen over gaat. Vaak genoeg krijg je eerst een aantal sprintetappes voordat je ook maar een berg gezien hebt en dus kun je daar als sprinter al genoeg naam maken. Ik heb nergens beweerd dat Cipollini niet beter kón. Jouw idiote opmerking over “alleen de Tour volgen” is dan ook volstrekt nergens op gebaseerd en gewoon kinderachtige ruziemakerij… Proficiat, je bent geslaagd voor de kleuterschool.

• G1ant

Theo is gewoon heel goed bezig. Iedereen die verwacht had dat hij in zware koersen als de Algarve al kon meedoen om de winst, snapt niet van wielrennen. Wat hij nu laat zien valt me ect alles mee en biedt mooi perspectief. Theo is pas een maandje of vier echt wegrenner. Ik denk dat het omschakelingsproces minstens twee a drie jaar duurt. En dan nog zal hij altijd een pure sprinter blijven, die moeite zal blijven houden met zwaarder werk. Geeft niets. Hij hoeft Milaan Sanremo niet te winnen om een geslaagd wegrenner te worden.

• arend appelberg

jeetje wat jammer dat je je zo laat opfokken op het internet :)

• Djenghis

Idd, vind ik óók jammer. Zou niet nodig moeten zijn op een forum als dit waar je gewoon gezellig met elkaar over wielrennen zou moeten kunnen lullen. Maar helaas zijn er altijd rotte appels die die sfeer verpesten. Héél jammer…

• Ali w

http://www.youtube.com/watch?v=FElylGtp1GU

• matthijs en rian

lijkt wel of bos in het zadel sprint….