Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Joost Posthuma 3-daagse de Panne

• Andere Peter

Ik laat mij graag verrassen, maar ik zie Posthuma nooit meer Pozzato en Willems achterhalen. Tijdritten uit het verleden geven geen juist vergelijkingsbeeld, omdt ik denk dat Pozzato/Willems minder vaak voluit gingen dan Posthuma en omdat Pozzato/Willems vermoedelijk dichter bij hun topvorm zitten. Ik zou het Willems wel gunnen.

• Michael

www.dekenner.nl bedoel je zeker?

• Rudy Tek

Ik heb het allemaal niet gezien maar ik geloof nooit dat Posthuma dit rondje nog gaat winnen. Kan iemand mij uitleggen waarom hij niet geprobeerd heeft de achterstand wat kleiner te houden in die eerste rit?

• glenn

Omdat Pozzato en Willems veel sterker waren en Silence daarachter vol op kop aan het rijden was met 3 a 4 man en geen steek dichterbij kwam

• spatter

Toch als hij zelf en Leezer vol mee hadden gewerkt was het verschil een halve minuut geweest en had hij lekker in sprintetappe 2 bij kunnen komen om vandaag vervolgens het klassement te pakken…

• JW

Als Joost er nog in slaagt derde te worden in het eindklassement zou dat een mooie prestatie zijn. Daarvoor moet hij vandaag toch nog een behoorlijke tijdrit neerzetten (Quinziato, Hoste, Del'Antonio…).

Eigenlijk ging het in de eerste etappe vooral mis doordat Rabo nog maar twee mannen voorin had, en doordat Posthuma en Leezer er niet in slaagden nog nuttig kopwerk te doen..

• Keuteberg

Ik zou teleurgesteld zijn in Posthuma als hij mannen van het niveau Quinziato/Hoste/Dall'Antonio niet aankan hoor JW, hij heeft toch al meermaals bewezen dat hij een niveautje beter is, daarbij wel aangetekend dat Hoste is niet meer dezelfde als een paar jaar terug in tijdritten, anders was Hoste natuurlijk van hetzelfde niveau geweest. En Quinziatio/Dall'Antonio moet ie toch aankunnen

• JW

Verwacht ik ook, maar je moet het eerst nog doen. Inmiddels is ook Pozzato afgevallen, dus reken ik op een tweede plaats in het eindklassement. En dan moet Willems toch nog even aardig zijn best doen !