Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bulten zitvlak

• :S

heb sinds een paar weken last van bulten op mijn zitvalk. Ze zijn zo groot als een ert, zijn onderhuids en doen erg zeer. Wat zou dit kunnen zijn?

• ja denk

wat denk je nou zelf??

• Sjakie

Heb je zeker meerdere dagen met dezelfde koersbroek getraind, of te lang een natte koersbroek aangehad?

Ik denk dat je het beste effe naar de dokter kunt gaan. als je er mee doorfiets kan het echt pijn gaan doen en kan je makkelijk een paar weken uit competitie zijn.

de dokter heeft er wel zalf voor, of hij zal ze wegsnijden.

• Cyclad

Arme zitvalk. Dat zal moeilijk vliegen zijn :-)

• apenzoon

Dit zou wel eens een seksueel overdraagbare aandoening kunnen zijn.

Weet je zeker dat je de laatste tijd geen onveilige seks hebt gehad?

• A

Och, ik heb dat bijna altijd wel. Gewoon uierzalf of iets dergelijks erop smeren voor dat je gaat fietsen. Grote kans dat het dan meevalt in de toekomst.

Voor nu: gewoon doorfietsen, af en toe doet het wat pijn maar het went wel. Als je ze kapot kan krijgen: doen. Alleen wel goed schoonmaken.

Als het echt heel groot wordt (ik heb vorig jaar eens een bult van 3cm doorsnede gehad, voordat ik begon met uierzalf) moet je wel wat anders gaan overwegen. Bij mij heeft toen wat trekzalf geholpen om de zweer naar de oppervlakte te krijgen. Ik heb het zelf kapot geprikt en goed ontsmet. Maar beter is om naar de huisarts te gaan.

• ja denk

en voortaan ff een schone broek aandoen, dit is voor 99% van de gevallen de oorzak van de “3e bal”

vraag: als naast je 3e bal nog een extra bal heb is dit dan een 2e 3e bal of een 4e bal?

• :S

Doe elke training een schonebroek aan! denk dat ik maar naar dokkie ga.

• Drs. Penis

Het kunnen erwten zijn. Heb je de laatste dagen meer erwten dan normaal gegeten? Dan laat ik snert buiten beschouwing. Ik praat dan over harde erwten. Liefst ongekookt, eventueel met Sportsbalm Hot (jeweetwel die rooie voor op je eikel)

• Rockracer

Ik heb er ok regelmatig last van. Als je gaat fietsen gewoon een dot vaseline of uierzalf er op smeren. Bij man gaan ze vanzelf weer weg.