Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

KBC-Driedaagse De Panne-Koksijde (2.HC) - Etappe 3a en 3b

  • Sub Culture

    Ze hebben een stuk wind tegen en een stuk wind in de rug, dus wat tegenspreken?

  • Art

    Oke, duidelijk. Ik dacht dat veruit het grootste stuk van het tweede deel wind mee was.

  • Andere Peter

    Ik heb het vanmorgen niet gezien, dus geen mening over dat jury-oordeel. Het is echter wel genant dat dit zo laat komt, foeilelijk en ik begrijp ook niet waarom het zo laat komt.

    Ik zit er juist zo non-chauvinistisch in. Posthuma heeft al vaker vergelijkbare prijzen binnen gehaald, Willems vind ik sympathiek en ik zou hem deze zege wel eens gunnen. Maar onwillekeurig ga ik nu toch weer hopen dat dit oordeel afgestraft wordt cq geen rol zal spelen in de eindrangschikking. Forza Joost dus…, of Manuel.

  • Art

    Hoste met een zwakke 18e tussentijd.

  • Koekwaus

    Toch weer mooi gekonkel in die jury. Door later te informeren hopen ze natuurlijk dat de rest van de renners misleid wordt. Willems moet gewoon winnen als Belg.

  • Sub Culture

    Hoste zoals verwacht weer eens een matige tijdrit.

  • Art

    Westra 2e aan de finish!! 18'21"!

  • Art

    Met de top van het klassement dat nog moet komen:

    1 - Wiggins 18'01"

    2 - Westra op 20"

    3 - Devolder op 32"

    4 - Grabsch op 35"

    5 - Flens op 37"

    6 - Tuft op 41"

    7 - Mouris op 48"

    8 - Ignatiev op 50"

    9 - Lang op 50"

    10 - Cozza op 54"

    11 - Van Impe op 54"

    12 - Goddaert op 56"

    13 - Boucher op 58"

    14 - Bodnar op 59"

    15 - Van Emden op 1'02"

    16 - Cavendish op 1'05"

    17 - Horrillo op 1'07"

    18 - Stamsnijder op 1'08"

    19 - Oss op 1'08"

    20 - Trussov op 1'09"

  • Proost!

    De jury heeft toch een volkomen logische beslissing genomen die iedereen al kon zien aankomen.

  • Andere Peter

    Hmmm ja, ik hoor nu juist dat de jury teneinde de concurrentie van de Belgen te verwarren zelfs overweegt om VDB als laatste renner de laten rijden.