Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

KBC-Driedaagse De Panne-Koksijde (2.HC) - Etappe 3a en 3b

  • Massimo

    Ik ben erg benieuwd wat Steve Chainel kan tegen de klok.

  • Art

    Van Avermaet is er vanochtend uitgestapt Zenon. Puur met het oog op de RvV.

  • arend appelberg

    chainel kan werkelijk voor geen meter tijdrijden.

  • Andere Peter

    Charmant opgelost door Pozzato ;). Ik houd het gevoel dat Willems-in-vorm-in-de-belangrijkste-tijdrit-uit-zijn carrière in staat om dit te houden. Het is hem ook wel gegund, goede renner die weinig wint.

    Posthuma is natuurlijk niet de enige in dat groepje op 51 seconden, die kan tijdrijden. Quinziato en Hoste doen ook nog mee. Weet iemand of zo'n Finetto kan tijdrijden?

  • Massimo

    Hoe weet jij dat? Kom eens met uitslagen. Overigens is mij altijd verteld dat veldrijders goed kunnen tijdrijden. Dus hij zou het moeten kunnen.

  • arend appelberg

    finetto kan wel goed tijdrijden. maar niet van het niveau posthuma. overigens zijn quinziato en hoste ook niet van het niveau posthuma. hoste kan uberhaupt niet goed meer tijdrijden sinds hij bij discovery weg is

  • Sub Culture

    Pfff die Hoste, sinds zijn vertrek bij Discovery heeft hij nooit nog iets noemenswaardigs in een tijdrit gepresteerd.

  • Crisis

    Traksel staat ook niet meer op de startlijst voor de tijdrit… heeft hij uberhaupt nog wel ergens zin in gezien afstappen in Criterium en beroerde rijden deze driedaagse??

  • Sub Culture

    Selectie Quickstep ook net bekend gemaakt in de uitzending.

    Tom Boonen, Sylvain Chavanel, Carlos Barredo, Kevin Van Impe, Kevin De Weert, Matteo Tossato, Stijn Devolder en Maarten Wynants.

  • Sub Culture

    Cummings trouwens net gestart in de tijdrit, gaat niet echt veel overtuiging van uit.

    Denk dus niet dat we van hem een toptijdrit moeten verwachten.