Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"Ook Totschnig klant Humanplasma"

• Andere Peter

Dat verschil in stijl kan ik wel verdragen. Nu toon ook je ook zowaar iets van zelfspot, prima.

Bewezen en uitgeplozen waarheden? Tsja, ik houd graag een slag om de arm als iets niet zeker is, dat kan met leeftijd/levenservaring te maken hebben. Niets is wat het lijkt. Kan iedereen dat? Hmmm, hier rondkijkend betwijfel ik dat zeer. Wat jij vaak doet, is in mijn ogen juist zo ontzettend lui en makkelijk.

Maar goed, smaken verschillen.

• diravi

Ik vermoed geen erg groot levensverschil, wel een andere levenswandel.

• Krekel

Boogerd steeg ook eens een dag boven zich uit tijdens een solo door de bergen. Vergelijkbaar met Totschnig, maar als we zo gaan beginnen. Maar goed, weten we eigenlijk niet allemaal dat 90 procent van de renners aan de dope zat.

• JW

“…feitelijke tot op het bot uitgeplozen en bewezen waarheden waar jij altijd mee komt aandraven. Dat kan namelijk iedereen…”. Nou Diravi, dat betwijfel ik heel erg. Sterker nog, ik weet bijna zeker dat jij daar geen kans toe ziet ! Want dan zou je namelijk moeite ervoor moeten doen ! Bovendien wordt het volgens mij al gauw te ingewikkeld voor je… :D

• Klaas

2 tegen 1 is gemeen

• inverse

Kohl heeft alleen voor CT gefietst en dus nooit bij de rabo profs.

• Sjors

2 april?

• JW

Maar wel gemakkelijker !

• Andere Peter

Het was om beurten, dan mag het. Ik had mij juist teruggetrokken. Bovendien: er was juist toenadering tussen Diravi en mij… een vrede die onwaarschijnlijker leek dan die tussen de 2 Korea's.

• JW

Gewapende vrede, zul je bedoelen, in plaats van koude oorlog… (Overigens heb ik niet echt moeite met prikkers die liever sneren uitdelen of Nederlanders op de kast proberen te jagen. Alleen als het continu renners of ploegen afzeiken betreft, gaat het soms vervelen. Veel erger nog zijn inhoudsloze scheldpartijen etc., zoiets probeer ik te negeren).