Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hel van het Mergelland (1.1)

• timbo

Volgens mij deed Allan Johansen ook weer eens een keer mee. Is ook een man die dit heel goed aankan.

• merijntje mortirolo

lijkt me inkopertje voor Bole.

Rijk ploegje, inderdaad, dat amica chips…

ik ben benieuwd naar Olivier Kaisen, als die een goede dag heeft, kan hij veel.

Voor de rest let ik op Jun, Hagenaars en De Maria en hoop ik op Schmitz.

• Koos

inderdaad wel een heel slap deelnemersveld als zelfs NL conti ploegen niet eens 8 renners kunnen opstellen zegt dat wel al genoeg.

In de vorm van afgelopen weekend lijkt Bole van Amica Chips de grootste kanshebber

• kale kees

Albert Timmer

• De Kaasploeg

bozic zal winnen

• Eindhovuh

Ik zou het leuk vinden als Eltink zich eens liet zien.Al is dan niet gebaseerd op enige kennis vanz ijn vorm en prioriteiten.

• Jus

Ik zie helaas geen ticker. Iemand enig idee wat er gebeurt in de koers?

• *

Pieter Jacobs werd vorig jaar mooi derde na de High Road tandem. Deze keer misschien op het hoogste trapje?

Is er ergens een live-ticker want op hun eigen site is er maar weinig info te vinden?

• nanard

Kai Reus is er in elk geval niet bij. Hij is niet gestart i.v.m. rugklachten.

(Bron: rabosport.nl)

• Leon

Wel tegelijk met Scheldeprijs en een dag voor Denain. Maar buiten Ronde van Turkije geen concurrerende rittenkoersen die week, dus het zou kunnen dat het wat extra ploegen trekt die het gat tussen Baskenland en Ardennenkoersen willen overbruggen.