Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VDB

• Goozzer

Zou wel een enorme stunt zijn van merijn, VDB in dienst nemen en een vestiging in België openen. Ik denk dat Merijn dan binnen 3 jaar binnen is…

• JW

Och, waarschijnlijk had hij zijn huisfotograaf meegenomen voor de tijdrit ?

• diravi

Mijn dochter heet Gewürztraminer, is dat ook goed?

• Cyclad

De juichkreten kunnen wat worden gedempt, want VDB slaagt er niet in de eindzege te baheln van de Boucle de l'Artois:

Boucle de l'Artois : Firsanov gagne l'étape et l'épreuve

Sergei Firsanov (Designa Kokken) remporte la dernière étape de la Boucle de l'Artois, menant les coureurs à Ohlain. Il fait coup double et s'adjuge la première place du classement général.

• Abeltje

tranen in mijn ogen…Frank bewijst hier dat hij in de Ronde had moeten starten…

*denk er maar een leuk gezichtje bij*

• en

Jammer, maar toch een opsteker. Ik gun VDB nog wel een wielercarriere van een paar jaar in de marge.

• Andere Peter

VDB in de wijn? Mwoahhh… ik geloof gerd op zijn woord, maar gevoelsmatig zeg ik: houd hem maar uit de buurt bij alles wat verslavend is.

Geniet er maar van, de laatste keer dat Hij opstond duurde de Wederopstanding slechts drie dagen.

• Netus

Doe het hem maar eens na!

Hij komt en is terug, wie laatst lacht …

• Boris de Löwikfan

Is traag van begrip…….?

• PietvZ

Hé hé, blijkbaar heeft ie eindelijk weer een goeie cerabank gevonden…