Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Olympische Camera: Fraai of saai?

• Reisiger

Italiaanse toestanden? Dat is onzin want juist de Giro was één van de eerste grote koersen die met deze camera ging werken… Geloof dat ie toen wel op een scooter zat ipv. een auto, maar de beelden waren fantastisch. Absoluut houden zo, ik werd soms gek van die schokkende beelden. Dit is prachtig, misschien dat er in de toekomst nog wat aan gedaan kan worden dat het wel wat spectaculairder eruitziet want ik snap de argumenten die hier genoemd worden.

• Toronto Maple Leafs

Juist fantastische beelden!

• Andere Peter

Heb zelden zo'n onzin gehoord. Dus het beeld moet bibberen om het gevoel van kasseien in de huiskamer te brengen?

Ik heb juist behoefte aan meer overzichtsmomenten. Op cruciale plaatsen in de koers (in RVV bij doorkomsten op Kwaremont, Koppenberg, Muur en nog wat plekjes) zou ik een stabiel beeld van een vaste camera fijn vinden. Gewoon even een minuut of 2 a 3 alles tonen wat daar langs komt, totdat er bv 50 voorbij zijn. Meteen even de namen van de eerste 50 in beeld geven, mbv chips zoals op kampioenschappen. Het is gek dat dit niet gebeurt: PR en RVV lenen zich hiervoor meer dan die kampioenschappen, doordat het veld sneller wordt uitgedund.

• Andere Peter

Je wil toch bij Formule-1 kijken ook geen G-krachten voelen? Moet je nat worden als je zwemmen kijkt? Druk op je oren voelen in de afdaling? Mest ruiken bij he veldrijden?