Een geweldige beslissing een aantal jaar geleden van Johnny om zijn p0rno-carriere voorgoed gedag te zeggen en zich volledig te richten op het snelfietsen!
Hoewel ik de nuchterheid en koelte van een Fries door mijn aderen heb stromen, kan deze kerel mij echt tot het hoogtepunt brengen in mijn zetel. Ik ben wars van afgoderij en fanclubachtige toestanden maar als er een club komt voor Johnny-aanbidders dan sluit ik mij direct aan! Nooit gedacht dat ik mij ooit nog in zo een extatische toestand zou kunnen bevinden door het aanschouwen van een coureur sinds het dramatische afscheid van Dieu.
Nu de wederopstandig nabij is, (eerst even Pasen volmaken), daarna tijd voor de definitieve herrijzenis van VDB, EN de definitieve doorbraak van ons aller Johnny kan het komend seizon al niet meer stuk voor mij. Ok, het was koersen op grinta en adrenaline voor den Johnny, want het vet was allang van de soep maar hij was er toch maar mooi.
Weet iemand of Jefke in staat is deze godenzoon in te tomen en er hem van te weerhouden van start te gaan in de Ardense campagne?
Wat betreft de Skill-Vacans polemiekers; Skill ontbreekt het van wat Vlaams-Zuid-Nederlandse smerigheid en koersbeleving, hoplijk vult men dat het komend jaar wat aan.